4/09/2012

Hyvää pääsiäistä kaikille!

Heipsun ja hyvät pääsiäiset! :) Tulin Vantaalta tänään kotiin, mööh. :D 4 yötä saatiin mussun kanssa olla yhdessä, enkä olis halunnut kotiin ollenkaan! Pääsiäinen sujui tosi kivasti ja ootan jo ens viikonloppua. ;) Sillon mussulla onkin synttärit! Mun mummo täyttää samana päivänä vuosia, kun Esa joten yhteissynttärit on tiedossa.

Menin siis Vantaalle torstaina jo melko aikaisin. Oottelin Pasilan asemalla Esaa, kun se tuli suoraan koulusta ja mentiin yhdessä sitten niille. :) Katottiin leffoja, syötiin hyvää ruokaa, nähtiin Esan kaveria ja sukulaisia ja tottakai syötiin suklaamunia! :D Nopeasti meni 4 yötä niinkuin aina. Käytiin myös Jumbossa shoppailemassa, ja nyt mulla onkin uusi kevättakki, jonka esittelen sit vaikka huomenna. :)

Oon koko illan tapellut tietokoneen kanssa, että saisin postauksen tänään illalla teille lukijoille. :D Mulla on melko vanha kone, eikä tässä meinaa enään netti toimia. Sain kuitenkin kuvat siirrettyä koneelle ja tässä oliskin niitä nyt vähän!


Photobucket
Tässä meidän pääsiäisen kinderit! Naminam :) Ja juu ei tosiaankaan syöty kaikkia, olis mahat ratkennu tollasesta määrästä suklaata. :D Lähinnä vaan barbapapametsästyksen takia noin paljon kindereitä.


Photobucket
Vesimeloneja. <3 Paras hedelmä ehdottomasti! Mun oli pakko saada pitkästä aikaa vesimelonia, ihanan raikasta kun se on. :) Varsinki nyt keväällä kun alkaa olemaan lämpöisempää ja aurinkoisempaa, niin aamu alkaa ihanasti auringonpaisteella ja vesimelonipaloilla ;)


Photobucket
Mutta mitäs me sit tehtiin niillä kindermunasuklailla? Noh, me tehtiin niistä muffinsseja! :D Ja voin kertoa, että tuli kyllä todella hyviä, suosittelen kokeilemaan! :) Tehtiin myös mustikkamuffinsseja, koska ne on kans tosi ihanan makusia. :)


Photobucket
Ohje on ihan perus muffinssitaikina, näitä löytyy satoja erilaisia kun vaan googlettaa, joten en viitsi tarkkoja ohjeita alkaa kirjottelemaan. :) Perus muffinssitaikina lusikoidaan vuokiin, ja sitten päälle ripotellaan tota kindermunasuklaata. Meillä oli valkosuklaata lisäks siinä käytössä. Kannattaa painella niitä suklaita sinne vuoan sisälle, ettei kaikki suklaat jää vaan siihen taikinan päälle!


Photobucket
'Joko nää on valmiita?' Joku malttamaton kurkki uuniin kokoajan. :D


Photobucket
Naminam :) Valmista tuli! Uunissa nämä herkut valmistuu 225 asteessa n. 10 minuutin ajan. Kannattaa katsoa silleen, että pinta on tollanen mukavan ruskea. :)


Photobucket
Ja jos näitä jää seuraaville päiville, niin kannattaa säilyttää esim. pakastepussissa ja huoneenlämmössä! Siten se ns. pehmeys säilyy, eikä niistä tuu semmosia inhottavia kovia känttyjä. :D


Photobucket
Mä osaan ton kauniin poseeraamisen taidon. :D Taisin odotella muffinssien valmistumista innolla..


Photobucket
No okei osaan mä olla ihmisenki näkönen!


Photobucket
Esa oli käynyt viime maanantaina parturissa :) Näin sen hiukset livenä vasta torstaina, ja voi että kun oli kivat! Hyvää työtä on parturitäti tehnyt. ;D Se ei halunnu naamaansa näkyviin, mutta tosta kuvasta onneks huomaa hiusten eron aika kivasti. :)


Photobucket
<3


Photobucket
Kun leivottiin muffinsseja, niin Esan kisu tuli uteliaana kattelemaan meidän puuhia. :) Sit se alko söpöilemään siinä meidän edessä, niin oli pakko napsia pari kuvaa <3


Photobucket
'Mitä sä kuvaat siinä?'


Photobucket
Selkeesti rapsutusta kerjäämässä! ;)


Olisin tehnyt pidemmän postauksen jos mun ei olis tarvinnut taistella noiden kuvien lisäämisen ja muokkaamisen kanssa.. En vaan jaksa ku netti kaatuilee kokoajan, hyvä että ees nää kuvat sain tänne blogiin! Pidetään peukkuja, että huomenna olis parempi onni tän koneen toimimisen kanssa. :D
Nyt nukkumaan ja huomenna kutsuu parturi, jeee! Uusista hiuksista kuvia myös huomenissa!
Heippa♥

4/04/2012

Videota ja uutuuksia

Tän päivän kuulumiset tuleekin hyvin tossa videolla, niin en ala sen enempää höpöttämään tälleen tekstin muodossa. :D

Kauheen näkönen oon ku just tullu kaupungista eikä kerenny ees peiliin kattoa, kun otin vaan kameran esiin ja aloin kuvata videota. :D Mut ei kai sitä aina voi näyttää parhaimmaltaan!


Tässä olis ne ostokset mistä tossa videolla jo puhuin! :)

Photobucket
Unelmapaita <3 Mietin kauan, että ostanko vai en mutta kyllä se sitten päätyi mun hellään huomaan. :) Tuo menee hyvin juhlallisemmisakin tilaisuuksissa asusteiden kanssa, ja sopii myös erinomaisesti arkeen! Hintaa oli n. 25 e


Photobucket
Alerekistä tarttui vielä mukaan tällainen musta kauluspaita. :) Mun kaverilla on samantyylinen, ja halusin sit ostaa itelleni samanlaisen.


Photobucket
Vain 10 euroa, jee :)

Käytiin myös kirppiksillä kiertelemässä, mutta ei sieltä oikeen löytynyt mitään.. Muutamat kivat kengät bongasin sieltä kyl, mutta ne oli talvikenkiä enkä mä halua sellasia keväällä enää ostella.


Photobucket
Aamupäivällä sittarista tarttu mukaan tällasia juttuja. :) Muunmuassa lemppariripsari! Vanha lopussa, niin pakko ostaa uusi. En tykkää yhtään kun ripsiväri menee sellaseks vähän kuivaks ja joutuu tuhat kertaa ottamaan lisää ripsiväriä harjaan, että saa mielekkään tuloksen.


Photobucket
Myös kynsilakkaperhe sai kaks uutta tulokasta. :) Halusin kokeilla tota mavalan kynsilakkaa, joka kuulemma pitää normilakan kynsissä 2x pidempään. Saas nähdä miten tehokas tuo on! Ja halusin kokeilla tuota 205 Charm väriä, kun mulla ei yhtään semmosta tummemman lilaa lakkaa oo. Ihan kivalta kyl näyttää. :)


Photobucket
Lisää hiuslakkaa myös!


Photobucket
Tykkään enemmän suihkutettavista deodoranteista, kun niistä roll-oneista. Kokeilussa on nyt toi nivea, ja ainakin tuoksu on hyvä. :) En jaksa oottaa että roll-on dödö kuivuu, ja useimmista jää ikäviä tahroja vaatteisiin. Siks toi suihkutettava on tälläselle hätähousulle parempi vaihtoehto. :D


Photobucket
Huulirasvaa myös varastoon. :) Mun huulet kuivuu tosi herkästi, joten mulla tarvii olla huulirasvaa mukana melkein missä vaan sitten oonkin. Varsinkin talviaikaan jos en rasvaa huulia ni ne rohtuu ja halkeilee ikävästi.


Photobucket
Mussulle ja mulle uudet hammasharjat. ;) Nyt ollaan samiksia!


Photobucket
Lempparienergiajuomaa eli redbullia. <3 En ookkaan pitkästä aikaan tätä juonu. Hyvää oli naminam.


Photobucket
Sain kaverilta uuden barbapapan! Nyt mulla on noita jo 4 jeee :D Tahdon kyl ne kaikki t. Anniina 18 v

Nyt on huone siivottu ja laukku pakattu! Eli kaikki on valmiina siihen, että voin huomenna suunnata nokkani kohti Vantaata. <3 En malta odottaa. ;)
Moikka♥

4/02/2012

Oi kesä tule jo!

Heipsan kaikki ! :) Uusi viikko taas käynnissä, jeejee! Mun piti kuvata teille videopostaus perjantaina, mut unenlahjat voitti ja nukuin melko pitkään.. Se kostautu sit kuitenki aamulla ja mulle tulikin kiire! Piti siivota huone ja tehdä omat aamutoimet ja sitten lähdettiinki jo hakemaan mussua juna-asemalta meille. Oli kiva viikonloppu, ja tällä viikolla tiedossa 4 yhteistä yötä yhdessä pääsiäisloman ansiosta jee <3 Viikonloppuna ei tehty mitään ihmeempiä, vuokrattiin leffa Change-Up. Se oli tosi hauska. :) Sitten vaan oltiin ja köllöteltiin toistemme viekussa. :) Meille tulee keskiviikkona jo 10 kuukautta täyteen! Kohta vuosi ollaan oltu yhdessä. Nopeasti menee aika, ja on ollut kyllä elämäni parasta aikaa. <3 Olen kyllä ikuisesti kiitollinen siitä että oon tutustunut niin ihanaan poikaan! :) Hihi.

Mun hyvä kaveri Sofia oli tänään meillä ja päätettiin kuvailla. Tehtiin aika dramaattiset meikit toisillemme, ja saatiinkin tosi kivoja ja hieman erilaisia kuvia otettua. :D Sen jälkeen mentiin yhdessä salille, jossa oltiin noin. 1,5 h. Kyllä on lihakset taas jumissa huhhuh! Tulin 6 jälkeen kotiin ja loppuilta onkin mennyt noita kuvia ladatessa ja muokatessa.


Photobucket
Aika sininen meikki mulla. :D Sofia taiteili. ;) Mun mielestä on aivan ihanaa joskus laittautua oikeen semmoseks erilaisen näköseks kun arkisin, ja kuvailla. Varsinkin jos lopputulos on hyvä niin sillon tulee onnistumisen tunne. :D



Photobucket
Ulkonakin käytiin kuvailemassa. Ja joo oli hiukan kylmä!


Photobucket



Photobucket
Ps. eiks ookkin kiva kun huomaa aamulla et lunta on satanut sen 10 cm? Täällä lumisade on jatkunut koko päivän oikeestaan.. Haluis vaan auringonpaistetta ja hyviä ilmoja että lumet sulais ja kesä tulis! Ei todellakaan oo tervetullut tämmönen takatalvi.



Photobucket



Photobucket



Photobucket
Jee vihdoinkin sisällä lämpösessä. :)



Photobucket




Photobucket




Photobucket




Photobucket
Tässä yks kuva, jonka Sofia muokkas. :)

Semmosia kuvia, mitäs tykkäsitte? :)

Hain muuten korkeakouluihin eilen! Vihdoinkin nekin alta pois jee. :D Hain Lahteen ja 2 eri kouluun Helsinkiin. Toivottavasti jostain tärppäis! En haluais pitää välivuotta, vaan haluan opiskelemaan niin pian kun mahdollista! Täytyy vaan alkaa hyvissä ajoin lukemaan pääsykokeisiin. :P Just kun se ylppäreihin pänttääminen loppu, niin toinen luku-urakka alkaa.. voivoi :D

Huomasin, että mullahan on kohta jo 80 lukijaa täällä blogissa, jee. <3 Tosi ihana nähdä, että niin monet ihmiset jo seuraa mun blogia. :) Kiitos kovasti kaikille lukijoille, ootte parhaita. :)
Mutta nyt tämä tyttö menee kohti untenmaita, että jaksaa huomenna taas! Heido.♥