8/23/2011

VIHDOINKIN!

JEE sain vihdoinki synttärikuvat koneelleni ja nyt osa niistä on muokattu ja saan ne tänne blogiin ;) Mutta antaa kuvien puhua puolestaan, en ala enempää nyt höpöttää. :)


Photobucket
olin vissii ilonen ku sain ton pyyhkeen :D Oli pakko sensuroida naamaa...

Photobucket
gaaah lisää lahjoja :D

Photobucket
no tuitui vaan sullekki ;) ja tui tui mun valahtaneelle mekolle...

Photobucket
herkkujaaa ! kaikki itse tehty :)

Photobucket
ja lisäää

Photobucket
ai kerjääksä pusua ?

Photobucket
no okei, saat pusun :3

Photobucket
ellanki kans ehittii poseeraamaan :)

Photobucket
girls♥

Photobucket
?!

Photobucket


Photobucket
ihania ryhmäkuvia !

Photobucket
oon ainoo joka osaa poseerata... t.linssilude

Photobucket
nyrps !

Photobucket
???

Photobucket
?? XD hahaha ei ollu enää ihan niin järkevää menoa loppuillasta :DDDDD miten osataanki olla noin söpöinä?!


:--D sellaset juhlat. Hyvähän se on ku kuvat tulee kuukauden myöhässä mut parempi myöhään kun ei milloinkaan !
Huomenna mulla on vaan 1 tunti koulua ja sit parturiin! Illalla mennää tyttöjen kans syömää ja torstaina onkin aika suunnata Vantaalle päin ! Käytiin tänää ostamassa mulle uus pöytä, ja huoneremppa jatkuu taas. :)

Nyt meen syömään heidooo♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti