8/03/2011

Happy Birthday to me !

Photobucket
Hmm onkohan jollain ollut synttärit..?


Photobucket


KYLLÄ ON! Nimittäin mä täytin tosiaan 18vuotta !! =) 30.7 on mun virallinen syntymäpäivä ja juhlat oli kyseisenä päivänä meillä. Juhlakuvia mulla ei vielä ole, koska ne on kaikki mun kaverin kamerassa. En tiedä miks ei otettu mun kameralla kuvia.. :D

Kuvailin kuitenkin tossa yks päivä mun lahjoja, elikkä niistä olis kuvia tässä:


Photobucket
Mussun antamasta paketista löyty tällänen ;) mun kauan kuolaamani jet set ! <3



Photobucket
Ja oikean värinenki vielä :)!!


Photobucket
Pinkin mariskoolin sain anskulta ja millalta, ja sitäkin oon toivonut pitkään :) Takana oleva hello kitty pyyhe on sofialta ja se on supersöpö! Rahaakin tuli hehee ;)



Photobucket
Miralta sain tälläsen pentikin sydänkulhon ja nomination palan :) Palaa oli hankala kuvata, mutta se on pinkki kilpikonna. Ihania molemmat <3



Photobucket
Ellalta sain lahjakortin kumpeliin, joka on semmonen kylpylä meilläpäin :) Aijon ehdottomasti käyttää ton pian !



Photobucket
Mussun ihana hello kitty kortti ja vieressä sen porukoiden antama kortti :)



Photobucket
Noi pinkit hello kitty luurit on mussun porukoilta :) Ruotsista tilattu !



Photobucket
Siinä vielä kokonaiskuvaa lahjoista :)) Oho, on siellä joukossa näköjään alkoholiakin!
Kyllä mun kaverit tietää mistä tää tyttö tykkää, kun aika pinkkivaltaiselta näyttää toi lahjakasa ;)


Mutta mitä mahdoinkaan saada porukoilta syntymäpäivälahjaksi...?



Photobucket
TADAAA! :D iPhone on tullut kotiiiiin ! <33 Oi kyllä :) Tätä mä oon toivonut enemmän ku mitään muuta, tai no ei ehkä ihan, mutta ilonen oon ! Kyseessä siis iPhone 4


Photobucket
Heti piti laittaa pusukuva taustakuvaks tsihi :)


Photobucket
Kyllä ilmeestä huomaa, että on mieluisa lahja.. :DD

Sukulaisia en oo vielä nähnyt, joten niiden lahjat vielä puuttuu, mutta en usko että rahaa kummempia lahjoja on tulossa. :)

En oo vielä ehtinyt ehkä kokonaan sisäistää että taas on tullut yks vuosi lisää mittariin, mutta eiköhän sekin ehdi tapahtua.. Tuntuu vaan jotenkin viralliselta ku periaatteessa mä olen nyt aikuinen. :D Ei kyllä tunnu siltä sinne päinkään. Onneks mulla on vielä hyvin aikaa opetella aikuisuutta täällä kotona! Ei tulis mieleenkään muuttaa pois kotoa, koska ei mulla ole siihen mitään syytä :) Mä viihdyn täällä, joten miksi muuttaa!

Nyt mä painun pehkuihin, sillä kello on jo vaikka mitä :)
Moimoi<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti