8/24/2011

Maanantaiasu

Mulla ei oo kauheesti ollu aikaa kuvailla mun asuja, mutta maanantaina oli! :) Tykkäsin ainaki itse kyseisestä asusta, koska siinä oli uusia ja vanhoja vaatteita yhdisteltynä. Toivottavasti tekin tykkäätte!


Photobucket
Neule: H&M
Paita: H&M
Farkut: GinaTricot
Kengät: Kaverilta saatu
Laukku: H&M
Sormukset: GinaTricot ja H&M
Ompas mulla gina ja hm painotteinen asu :D

Photobucket
mä niin tykkään sensuroida mun naamaa :)

Photobucket


Photobucket


Photobucket
sit viel yksityiskohtia !

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket
ja joukkoon mahtuu myös pari naamakuvaa. :) Hyvin keltaista sellaista!

Photobucket


Huhhuh kun oli tänää kiireinen päivä! Juoksin paikasta toiseen mut kivaa oli :) Ensin koulusta lenkille, sit kahville kaverin kanssa, sit parturiin, sit salille ja sit syömään tyttöjen kans. :)

Ps. Tykkään uusista hiuksistani hurrrrjan paljon! Kuvamateriaalia tulee parin päivän päästä, koska lähen huomenna taas Vantaalle ja haluun ottaa mussun kanssa kaiken ilon irti viikonlopusta niin en varmaan sillon bloggaile. :)

Heido♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti