8/07/2011

2 kk ♥

Mulla ja mussulla tuli pari päivää sit 2 kuukautta täyteen! =) Tuntuu siltä, kun oltaisi tunnettu ikuisuuksia ja mussun seurassa voin olla 110% oma itseni. Tuolla se nukkuu tällä hetkellä mun takana, koska sillä on huomenna töitä. Oon siis Vantaalla atm.

En nyt lähde tänne meidän suhdetta sen enempää selostamaan, mutta mussu on mulle niinku paras ystävä ja poikaystävä samaan aikaan. Voin kertoa sille kaiken, ja samoin se mulle. Joskus menee tunteja pelkästään juttelemalla kaikesta mahdollisesta. :D Ei mussu tietenkää oo verrattavissa mun tyttökavereihin, mutta sen kanssa on niin helppo ja ihana olla.

Se, että pystyy luottamaan toiseen on ehkä maailman paras tunne. Mulla ei ole kauheesti ystäviä joihin voin täydellisesti luottaa, mutta mussuun voin :) Meillä on myös samanlainen huumorintaju, joka on iso plussa, koska kaikki ei ymmärrä mun hulluja juttuja. :D Mussu on meistä ehkä se vähän rauhallisempi persoona, ja se on hyvä ettei olla liian samanlaisia vaikka joskus siltä tuntuukin. :)

Meillä on mennyt nää viimeiset 2 kuukautta ihanasti, ja toivottavasti tullaan juhlistamaan vielä monia monia yhteisiä kuukausia <3 Me ollaan puhuttu paljon tulevaisuudesta, ja mietitty sitä miten ihanaa olisi asua yhdessä. Mutta vielä ei oo sen aika :D

Tässä olis vähän näitä ällösöpöjä pusukuvia 2 kuukautispäivän kunniaksi! ;) enjoy

Photobucket
Piti laittaa tommonen sydänjuttu tohon ku mun nenä näytti hassulta :D


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket
?

Photobucket


Photobucket


Ja jotta tää ei menis liian söpöks, löysin mun ja mussun vebbi otoksia :D Nauroin näille varmaa puol tuntia.. Älkää ottako vakavasti ;D

Photobucket
Joo siis tältä me oikeesti näytetään!


Photobucket
Valtasin kuvan :D


Photobucket
Ahahahah tää vika kuva :DD en kestä!

Mutta joo mä en tiedä mitä tekisin ilman mussua :) Oon niin ilonen että ollaan löydetty toisemme! <3

Käytii muuten shoppailemassa lauantaina ja tällä kertaa lupaan esitellä ostokseni ;)
Siihen asti, heippa ! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti