2/09/2013

Ihanaa ihanaa

Moi rakkaat lukijat! <3 Muistatteko kun mainistin pari postausta taaksepäin eräästä asiasta, mutten kertonut mistä? :) Oon oikeesti niin ilonen tällä hetkellä kun olla ja voi!! Ollaan mun hyvän ystävän kanssa suunniteltu tätä juttua jo monta kuukautta, ja nyt mikään ei voi enää estää sitä asiaa tapahtumasta. Me nimittäin lähdetään noin 6 viikon päästä TENERIFFALLEE <3 Oikeesti aivan mahtavaa en oo moneen vuoteen käynyt etelässä, joten ootan tätä niin niin paljon. :))) Oon ollut Gran Canarialla kerran, mutta Teneriffan saarella tää on mun eka kerta. :) Matkalle lähden siis mun pitkäaikaisimman ystävän kanssa, jee!

Ollaan molemmat selailtu eri matkatoimistojen sivuja viikkotolkulla, mutta sopivaa vaihtoehtoa ei tuntunut löytyvän millään! Finnmatkoilta löytyi yks potentiaalinen kohde, mutta lähemmän tarkastelun jälkeen se osoittautuikin liian kalliiksi mm sijaintiinsa ym nähden. Finkkarin kohde jäi siis unholaan ja etsintä jatkui. Tjäreborgilta sitten lopulta tärppäsi, ja klikattiin se pari päivää sitten varaukseen. :) Parasta tässä on se, että matkaan on vain 6 viikkoa joten odotettavaa ei oo paljoo. <3 Ihanaa ihanaa ihanaa!!

Lomapaikka on siis Teneriffan Los Christianoksessa, joka on vissiin aika yleinen paikka lomailuun. Lähellä on myös vesipuisto siam park, jossa varmaan mennään käymään. :) Rantaan ja keskustaan on molempiin 2,5 km eli kävelymatkan päässä molemmat. :D

Tässä vähän kuvia lomakohteesta. :)













Ja hyvät uutiset ei lopu vielä tähän! Nellyn sivuilla on ihan huippuhyvä tarjous! 100 eri mekon hinta vaan 10 euroa! En voinut jättää tätä tilaisuutta käyttämättä ja eilen klikkasin omakseni normaalisti yli 70 euroa maksavan mekon vaan kympillä!! :D Saatte nähdä myöhemmin, mistä mekosta on kyse. ;) <3

Nyt meen jatkamaan putouksen kattomista, matkasta tulee muuten varmasti paljon kuvia ja postauksia!! Lupaan sen. ;)

Moikka <3

2/05/2013

Tekoripset videolla

Moikka! Multa oltiin toivottu videota ripsien kiinnittämisestä, joten tässä sitä olisi olkaa hyvä. <3




Iholla loppui just, ja voi että se on mun lempisarja! Viime kaudelta katsoin jokaikisen jakson ja samoin aion tehdä tällä kaudella. :) Olis ihanaa jakaa samanlaisia asioita videokameralle, kun he tekevät mutta se taitaa olla vähän liian kaukainen asia mulle.. Tai siis ei mulla tulisi mieleen ottaa järkkäriä joka päivä mukaan ja kuvata mun elämää.. Eikä rohkeus riittäisi kaikesta puhumiseen, siksi ihailenkin noita vahvoja naisia tosi paljon! :) My dayn tyylisen videon voisin joskus toteuttaa, mitä mieltä ootte tästä?

Omien videoiden katsominen on muutenkin niin kauhean vaikeaa! Katson videon tasan kerran läpi ennen sen julkaisemista, ihan vaan varmistaakseni että naamataulu on oikeassa kohdassa ja että äänet ja muut toimii nappiin. Tän jälkeen vältän omien videoideni katsomista parhaani mukaan. :D Oman liikkuvan pärstän napittaminen on vaan niin kauheen vaikeeta ja kiusallista, kerran yritin mutta siitä ei tullut muuta kun kiemurtelemista ja ahdistunutta oloa. En tiedä miks oon tämmönen, ehkä mun olis ihan hyväkin opetella joskus tarkastelemaan itseäni muiden näkökulmasta.. Mut sen aika tulee sit joskus. Siihen asti jatkan tätä ahdistusrefleksiä, mikä tulee omien videoiden katsomisen suhteen. Jooh, liikaa avautumista tiedän. Aika mennä jatkamaan television napittamista, ilman pelkoa siitä että oma nassu sieltä kurkistaisi.

Öitä. <3

1/31/2013

Gradient nails

Moikka. <3 Tänään tulisi tällaista kynsitutoriaalia kuvien muodossa! Olisin tehnyt tän videolla, muttakun luonnonvaloa ei enää ollut 6 aikaan illalla.. Videokuva oli siis tosi huonolaatuista, joten aattelin että kuvat saa luvan kelvata. Mulla oli viimepostauksessa kuvaa eräästä  kynsilookista, missä mun kynnet oli ns. liukuvärjätyt. Monet on innostuneet tästä tekniikasta, joten aattelin jakaa omia vinkkejäni, miten saa ihanat liukuvärjätyt kynnet. Silmä tarkkana siis!


DSC_2573-5  
Lakkaa kynnet valkoisella kynsilakalla ihan ekaks. Tää vaihe on siinä mielessä tosi tärkeä, jos käyttää haaleempia sävyjä, kuten esimerkiks vaaleanpunainen. Kun kynnen pohjaväri on valkoinen, niin värit näkyy niissä selkeämmin kuin ihonvärisissä kynsissä. Lopputuloksen ei tarvitse olla täydellinen, koska mulla ainakin toi liukuvärjäysprosessi on melko sottasta puuhaa. :D


DSC_2577-4  
Valitse 2 tai useampi kivaa sävyä, joita haluat laittaa kynteesi. Sävyt voi oikeastaan olla ihan millaisia ite haluaa, mä vaan halusin että toi liukuvärjäys menee tummemmasta vaaleaan, siks käytän punasta ja vaaleanpunasta lakkaa. :)



DSC_2578-3  
Sivele lakkaa haluamassasi järjestyksessä meikkisienelle. Tähän hommaan kannattaa uhrata vaikka käytetty meikkisieni, mutta suosittelen pesemään sen saippualla ennen kynsilakalla läträämistä. Ite pesin mun vanhan meikkisienen just tähän käyttöön. 



DSC_2582-3  
Töpöttele lakattua sientä kynnen päällä, kunnes väri alkaa tarttua. Kannattaa toistaa tää prosessi pari kertaa, jotta lopputulos olis parempi. Heti kun lakka on hyvin kynnellä, laita päällyslakkaa päälle, koska päällyslakka tasoittaa sen lopputuloksen eikä kynnelle jää minkäänlaisia rajoja. Ja joo toi sottaa kuten sanoin! Kynsilakka muuten lähtee iholta paremmin, jos kynnen ympärysihon rasvaa huulirasvalla. ;) Ite unohin laittaa rasvaa iholle niin jouduin melko kauan noita lakkoja hinkkaamaan pois topsipuikolla. Kokeilkaa oikeesti sitä et laitatte huulirasvaa tohon kynnen ympärysiholle, se toimii tosi hyvin!!



DSC_2586-7
Kynnen voi jättää sellaseks jos haluaa vaan liukuvärjätyn lopputuloksen. Mä kuitenkin halusin hifistellä vähän lisää ja laitoin tollasia glitteripisteitä kynteen ja värjäsin niiden ympärykset mustalla lakalla ja hammastikulla, jolloin lopputuloksena oli...



DSC_2587-7  
Reow!! Pantterikuosi tottakai. ;) En osaa oikeen neuvoa ton tekemisessä, mut käyttäkää hammastikkua! Sillä saa noi mustat kohdat mun mielestä kaikista parhaiten tehtyy :))



DSC_2588-11  
Mitäs tykkäätte? :)



IMG_2371
Tänään oli pullapäivä! 



IMG_2376
Laskiaispullaa etuajassa. <3 Hyvältä maistui! :)



DSC_2568-2  
Kävin pari päivää takaperin kirppiskierroksella, mutta mukaan tarttui vaan pari juttua. Muunmuassa nää 1,50 maksavat tekoripset. :D



DSC_2569-4
Ja hopeinen glitterlakka. Tuolla joukossa on semmosia isompia glittereitä, siks ostin! Maksoi vissii euron??



IMG_2355
wheeeeeee oon tosi ilonen ja innoissani tällä hetkellä yhdestä tositosi huippu jutusta, mut en voi vielä kertoa siitä enempää! :D Tai voisin mä periaatteessa, mutten vielä halua paljastaa. Kerron vasta sitten kun asia on 100% varmaa. ;)) Mutta kuulette kyllä lisää siitä pian. <33

Kohta alkaa iholla, mun lempisarja joten taidan mennä odottelemaan sen alkua! :)
Moimoi. <3