2/05/2013

Tekoripset videolla

Moikka! Multa oltiin toivottu videota ripsien kiinnittämisestä, joten tässä sitä olisi olkaa hyvä. <3




Iholla loppui just, ja voi että se on mun lempisarja! Viime kaudelta katsoin jokaikisen jakson ja samoin aion tehdä tällä kaudella. :) Olis ihanaa jakaa samanlaisia asioita videokameralle, kun he tekevät mutta se taitaa olla vähän liian kaukainen asia mulle.. Tai siis ei mulla tulisi mieleen ottaa järkkäriä joka päivä mukaan ja kuvata mun elämää.. Eikä rohkeus riittäisi kaikesta puhumiseen, siksi ihailenkin noita vahvoja naisia tosi paljon! :) My dayn tyylisen videon voisin joskus toteuttaa, mitä mieltä ootte tästä?

Omien videoiden katsominen on muutenkin niin kauhean vaikeaa! Katson videon tasan kerran läpi ennen sen julkaisemista, ihan vaan varmistaakseni että naamataulu on oikeassa kohdassa ja että äänet ja muut toimii nappiin. Tän jälkeen vältän omien videoideni katsomista parhaani mukaan. :D Oman liikkuvan pärstän napittaminen on vaan niin kauheen vaikeeta ja kiusallista, kerran yritin mutta siitä ei tullut muuta kun kiemurtelemista ja ahdistunutta oloa. En tiedä miks oon tämmönen, ehkä mun olis ihan hyväkin opetella joskus tarkastelemaan itseäni muiden näkökulmasta.. Mut sen aika tulee sit joskus. Siihen asti jatkan tätä ahdistusrefleksiä, mikä tulee omien videoiden katsomisen suhteen. Jooh, liikaa avautumista tiedän. Aika mennä jatkamaan television napittamista, ilman pelkoa siitä että oma nassu sieltä kurkistaisi.

Öitä. <3

2 kommenttia:

  1. mä en uskalla jotenki laittaa tekoripsii:DDD sama piilareissa, silmä on arka alue mulle =D

    mutta oot taas ihanan luonnollinen ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii siihen pitää vaan totutella, mustakin tuntui ekoilla kerroilla et silmässä jotai ylimäärästä.. :D:D

      Kiitos jenica <3

      Poista