Julian kanssa mahtava viikko on nyt vietetty ja eilen tysty lähtikin kohti takas kohti Turkua. Ikävä tuli, toivottavasti nähdään taas pian. <3 Kuvia riittäisi vaikka muille jakaa, koska en ehtinyt bloggailla siinä välissä kun Julia oli meillä. Ei pidä hyvää yhteistä aikaa tuhlailla koneella istumiseen. :) Tulin eilen Esan kanssa tänne Vantaalle ja nyt oottelen, että mussu tulee töistä. :) Meidän piti lähteä aijemmalla junalla ja oltiinkin jo matkalla kohti juna-asemaa, mutta koska minä tyhmä unohdin rahapussin kotiin niin tehtiin u-käännös ja mentiin vasta myöhemmällä junalla. :D Noo ei se mitään, onneksi niitä junia kulkee tunnin välein!
Mutta tosiaan Julian kanssa oltiin särkänniemessä torstaina, ja tässä olis nyt kunnon kuvaoksennus siltä päivältä olkaa hyvä!
Kun päästiin särkänniemeen, koko huvipuistoa valtas sade. Ei kiva. Noh mentiin ostamaan tuollaiset teletappiasut (sadeviitat) ja heti kun vetästiin ne päälle niin sade lakkas. :D Kolme euroa meni kankkulan kaivoon, mutta eipä tuo haitannut! Oli noista ainakin suojaa vesilaitteissa. Sade myös ehti runnella meidän meikit ja hiukset, joten hätäponnarit kiinni ja menoks!
Tornadoon piti päästä ensimmäisten laitteiden joukossa. Käytiin siinä yhteensä varmaan 4 vai jopa 5 kertaa. :D Eikä sade harmittanut ollenkaan! Paitsi ehkä ihan pikkuisen.
Angry Birds landissakin piti päästä käymään. Todettiin hetken päästä sen olevan ehkä hieman pienemmälle ikäluokalle suunnattu. :D Mutta yhteiskuva ängry birdin kanssa piti päästä ottamaan!
xoxo!
Pelottava puu joka mun muistaakseni on joskus ollut jossakin muussa laitteessa kun olin pienempi. Ja ilme on sen mukainen mulla. :D Öö ja mites toi hiustyyli??
Tyrskyyn jonottaessa alkoi aurinkokin paistaa. :) Piti ottaa neuleet pois ettei tule liian kuuma!
Riemuidiooteilla kädet ilmassa!
Half pipessä käytriin 2 kertaa. :) Julia piti melkein pakottaa toisella kerralla mukaan, mutta onneksi suostui kuitenkin. ;)
Taidekuvaajana toimi iskä!
Teletappiasut päällä vesilaitteissa ja säästyttiin kuivina weee!
Selitys päällä karusellissä. :D Oli pakko päästä tohon. Julia oli kateellinen, koska mun hevonen liikkui ja sen ei!
Uusi edustavampi yhteiskuva ystävämme ängry birdin kanssa. :D
Näsinneula oli viimeinen etappi ja sitten alkoi kotimatka!
6 tuntia jaksettiin pyöriä laitteissa ja sitten oli edessä väsynyt ajomatka tampereelta kotiin. Herättiin jo 8 maissa aamulla, joten automatkalla nukahdeltiin pariinkin otteeseen. :D Mutta reissu oli kiva, varsinkin seura. <3
Puoltuntia vielä niin mussu tulee kotiin, jee. :3
Heippa.♥