7/23/2012

Chinese food

Uijui miten mahtava viikonloppu takana! :) Tuli tutustuttua ystäväni Satun juhlissa moniin uusiin ihmisiin ja muutenkin oli ihana ilta! Kiitos kaikille. <3 Ja serkun rippijuhlatkin meni mukavasti. :) Mulla on kuvia ainakin Satun juhlista, mutta niistä lisää seuraavassa postauksessa.

Tänään näin parasta kaveriani Miraa ja suuntasimme puolilta päivin keskustaan kahville. Kävimme illemmalla myös lenkillä ja syömässä taivaallisen hyvää kiinalaista ruokaa. <333 Nyt bloggailenkin täällä masu täynnä, ei varmaan tarvii iltapalaa syödä edes. :D



DSC_2369  
Tällaisia koruja mulla tänään oli päällä :) 



DSC_2383




DSC_2385
Ja päivän asu!



DSC_2388
Laukku: Seppälä
Huivi: Seppälä
Neule: H&M
Toppi: Club L (nelly.com)
Farkut: GinaTricot
Kengät: Skopunkten



DSC_2391
Nopeasti valitsin tämänpäivän asun, koska aamulla oli vähän kiire ja vaatekriisinpoikastakin löytyi, mutta pidin kyllä itse asusta. :) 



IMG_1153
Namnamnam! Noi annokset oli meidän harmiksi vähän muuttunut ja pienentynyt, mutta mahassa oli ainakin tilaa jälkiruualle. :) 



IMG_1154
Jälkkäriii. ;) Haluun oppia itekin tekee noita!

Oli kyl ihana nähdä Miraa pitkästä aikaa. :) Ei olla löydetty oikeen yhteistä aikaa mut tänään onneks saatiin aikasiks nähdä! 

Julkaisen arvonnan voittajan huomenna, joten enää tämä päivä aikaa osallistua arvontaan!!!
Huomiseen, tsau. <3

7/20/2012

Kuvia puhelimesta

Heipparallaa! Taas on viikko vierähtänyt viikonloppua lukuunottamatta, joka tuleekin meidän osalta olemaan yhtä menoa ja juhlaa. :D Huomenna on mun hyvän ystävän synttärit ja sunnuntaina serkkuni rippijuhlat. :) Eli huippukiva viikonloppu tiedossa!

Tultiin tänään junalla meille, eli oon siis ollut koko viikon Vantaalla. :) Bloggailut en oo kerennyt, koska mitään ihmeellistä ei oo tapahtunut eikä oo tullut uusia kuvia kameraan. :D Joten keksin, että voisin lisätä tänne muutaman kuvan mun puhelimesta.

Ja arvonnasta sen verran, että ensi viikolla julkaisen voittajan. :) Koittakaa vielä hetki siis malttaa!



IMG_1123
Without makeup! En tiedä oonko ikinä julkaissut blogissa selkeää kuvaa jossa mulla ei ole meikkiä. :D Mutta tässä sellainenkin nyt olisi!



IMG_1115
xoxo<3 Mussun kanssa on niin ihana viettää aikaa. :) Ja aika kuluu nopeasti, vaikka ei olisi mitään erityistä tekemistä. :D



IMG_1131
Tänään kun tultiin kotiin, niin lenni oli saanut tälläsen päähänsä. :( Raukalla on joku haavantapainen juttu pepussa, niin tuo rinkula varmistaa sen ettei se nuole sitä haavaa. Voi mun pientä. <3



IMG_1133
Sitten tämän illan juotaviin ja ruokiin! Toi vadelmasiideri on parempaa, mutta ei toi mansikka'skumppa' pahaa ole. :) Ite vaan pidän enemmän makeista juotavista!



IMG_1134
Ja tortilloitaaa <3 namnam!



IMG_1135
Hitsi että toi punainen kastike on tulista! Meni kyllä siideri vikkelästi kurkusta alas tuon jälkeen. :DD



IMG_1137
Ja tässä tätä meikillistä versiota minusta. :) Tänään oli tuo vilan pitsintapainen paita päällä.



IMG_1139
Ja uudet kynnet väsäilin viikonloppua varten. :) Ihanaa, kun omat kynnet alkaa pikkuhiljaa kasvamaan. <3 Tekisi mieli ottaa tekokynnet, mutta taidan kasvattaa suosiolla omiani, pysyypähän hyvässä kunnossa. :)

Kivaa viikonloppua kaikille<3
JA ARVONTAAN SAA VIELÄ OSALLISTUA

7/16/2012

Teletapit särkänniemessä

Julian kanssa mahtava viikko on nyt vietetty ja eilen tysty lähtikin kohti takas kohti Turkua. Ikävä tuli, toivottavasti nähdään taas pian. <3 Kuvia riittäisi vaikka muille jakaa, koska en ehtinyt bloggailla siinä välissä kun Julia oli meillä. Ei pidä hyvää yhteistä aikaa tuhlailla koneella istumiseen. :) Tulin eilen Esan kanssa tänne Vantaalle ja nyt oottelen, että mussu tulee töistä. :) Meidän piti lähteä aijemmalla junalla ja oltiinkin jo matkalla kohti juna-asemaa, mutta koska minä tyhmä unohdin rahapussin kotiin niin tehtiin u-käännös ja mentiin vasta myöhemmällä junalla. :D Noo ei se mitään, onneksi niitä junia kulkee tunnin välein!

Mutta tosiaan Julian kanssa oltiin särkänniemessä torstaina, ja tässä olis nyt kunnon kuvaoksennus siltä päivältä olkaa hyvä!




DSC_2234
Kun päästiin särkänniemeen, koko huvipuistoa valtas sade. Ei kiva. Noh mentiin ostamaan tuollaiset teletappiasut (sadeviitat) ja heti kun vetästiin ne päälle niin sade lakkas. :D Kolme euroa meni kankkulan kaivoon, mutta eipä tuo haitannut! Oli noista ainakin suojaa vesilaitteissa. Sade myös ehti runnella meidän meikit ja hiukset, joten hätäponnarit kiinni ja menoks!



DSC_2233  
Tornadoon piti päästä ensimmäisten laitteiden joukossa. Käytiin siinä yhteensä varmaan 4 vai jopa 5 kertaa. :D Eikä sade harmittanut ollenkaan! Paitsi ehkä ihan pikkuisen.



DSC_2245  
Angry Birds landissakin piti päästä käymään. Todettiin hetken päästä sen olevan ehkä hieman pienemmälle ikäluokalle suunnattu. :D Mutta yhteiskuva ängry birdin kanssa piti päästä ottamaan!



DSC_2247
xoxo!



DSC_2248  
Pelottava puu joka mun muistaakseni on joskus ollut jossakin muussa laitteessa kun olin pienempi. Ja ilme on sen mukainen mulla. :D Öö ja mites toi hiustyyli??



DSC_2250  



DSC_2269  



DSC_2270
Tyrskyyn jonottaessa alkoi aurinkokin paistaa. :) Piti ottaa neuleet pois ettei tule liian kuuma!



DSC_2275  



DSC_2300  
Riemuidiooteilla kädet ilmassa!



DSC_2281
Half pipessä käytriin 2 kertaa. :) Julia piti melkein pakottaa toisella kerralla mukaan, mutta onneksi suostui kuitenkin. ;)



DSC_2282
Taidekuvaajana toimi iskä!



DSC_2283




DSC_2286
Teletappiasut päällä vesilaitteissa ja säästyttiin kuivina weee!



DSC_2291  
Selitys päällä karusellissä. :D Oli pakko päästä tohon. Julia oli kateellinen, koska mun hevonen liikkui ja sen ei!



DSC_2295  




DSC_2303  
Uusi edustavampi yhteiskuva ystävämme ängry birdin kanssa. :D



DSC_2308
Näsinneula oli viimeinen etappi ja sitten alkoi kotimatka!


6 tuntia jaksettiin pyöriä laitteissa ja sitten oli edessä väsynyt ajomatka tampereelta kotiin. Herättiin jo 8 maissa aamulla, joten automatkalla nukahdeltiin pariinkin otteeseen. :D Mutta reissu oli kiva, varsinkin seura. <3

Arvonnasta sen verran vielä, että aikaa on osallistua siihen asti kun julkistan voittajan! Loppuviikosta varmaan arvon sen, joten olkaahan kuulolla!! Arvontaan pääsee tästä linkistä: http://avecanniina.blogspot.fi/2012/07/asuostoksetarvonta.html
Puoltuntia vielä niin mussu tulee kotiin, jee. :3
Heippa.♥