10/10/2011

Huonepostaus

Heeei =) Mun piti viime viikolla jo tehdä huonevideo, mutta se jäi ja oon tosi pahoillani siitä! Mutta tänään mulla oli aikaa tehdä se joten olkaa hyvä :)






Tässä vielä muutama kuva mun huoneesta:
Photobucket
Anteeks huonosta valaistuksesta, mut ulkona oli aika pimeä jo enkä viittiny ottaa ylivalottuneita salamavalokuvia.

Photobucket


Photobucket
Telkkari näkyy huonosti kun se on päällä ;D

Photobucket


Photobucket
160 cm leveä sänky=parhautta<3

Photobucket


Photobucket
loppuun vielä parit naamapäivitykset ;D

Photobucket



Toivottavasti tykkäsitte mun huoneesta. :)
Heippa♥

10/09/2011

Galna Dagar

Heissulivei! Viikonloppuna en kerennyt postailla, koska olin mussun luona. Mutta nyt olis tulossa vähän viikonloppukuulumisia :)
Mentiin lauantaina Stockan hulluille päiville, koska siellä oli mielettömät alennusmyynnit! Mulla ei ollu erityistä osteltavaa, mutta mentii vaan kattelee ja kiertelee. Ja voin kertoa että se ihmismäärä oli jotain niin kamalaa :D Ei viihdytty siellä kun joku 2h, koska meinattiin oikeesti hukkua sinne ihmisten sekaan. Ja ruokakaupassaki jonotettii varmaa puol tuntia! Mutta selvittiin hengissä. :)
Meille tuli mussun kanssa alkuviikosta 4 kk täyteen, joten juhlisteltiin sitä vähän kanssa viikonlopun aikana. Meillä on syyslomat eri aikaan, mutta aijotaan silti viettää ne yhdessä. :3

Mutta nyt olis luvassa kuvapläjäys viikonlopulta, olkaa hyvä!

Photobucket
Tehtiin perjantaina maaaailman parasta kanasalaattia ! <3 Ja ihaninta tässä oli se, että tota salaattia oli niin paljon että sitä pysty syömään vielä seuraavana aamunakin :) naminam

Photobucket


Photobucket
Sateinen, mutta ihana helsinki <3 En kyl haluais asua ihan keskustassa mutta olis silti kiva asuu lähellä mussua! Nää kuvat on rautatieaseman edestä :P

Photobucket
Ihmiset tykkää ku paparazzailen..


Photobucket
äm junalla mussun luokse shoppailupäivän jälkeen :)<3

Photobucket


Photobucket
Sitten parit asukuvat! Uus takkikin päätynyt päälle :)
Takki: GinaTricot
Kaulauhuivi: GinaTricot
Paita: Seppälä
Housut: GinaTricot
Kengät: DinSko
Ginatäyteinen päivä ;D

Photobucket
mikäs toi jalka on ?

Photobucket
mooi ooon anniina ja omistan jäätävät silmäpussit :D:DD

Photobucket
Mutta tarttu sieltä hulluilta päiviltä jotain mukaankin... ;)

Photobucket
Nimittäin aivan ihanat kengät! Olin ihan taivaissa ku näin nää ja oli pakko ostaa :DD 69.90 oli hinta, mutta oli joka pennin arvonen! <33

Photobucket
Kengät on siis mokkaa, ja korkoa on joku 10 cm :)

Photobucket
Lovelove<3


Mutta semmosissa tunnelmissa meni mun viikonloppu :) Mitäs tykkäätte kengistä? ;)
Mä meen nyt nukkuu että jaksan herätä aamulla kouluun! Heido♥

10/05/2011

Kynsitutoriaali part.2 !


Heippa! Oon kerran aijemminki tehny kynsituton, ja koska mulla oli nyt koulun jälkeen aikaa, aattelin tehdä uuden :) Mun kynnet kaipaskin jo lakkaamista, sillä en oo niitä vähää aikaa ehtiny hoitaa :D

Photobucket
Tältä ne näytti alkuvaiheessa. Ei kovin viehättävää, eihän ;DD


Photobucket
Aluks laitoin mavalan tota vahvistuslakkaa, ku se pitää niin hyvin kynnen rakenteen ennallaa eikä kynsi lähde liuskaantuu sellai tyhmästi.


Photobucket
ompa mulla lyhyet kynnet. :(


Photobucket
Seuraavaks EyeCosmeticsin vaalenpunasta lakkaa. Toi on kivan väristä, mut se vois kyl olla vähän kirkkaamman vaaleanpunasta... :D


Photobucket
Sitten näyttää tältä

Photobucket
Sit olis vuorossa Wet n Wildin musta lakka. Nää on kivan halpoja ja niitä saa seppälästä ainaki. Ite ostan aina sieltä wet n wildin lakkoja :D


Photobucket
Elikkä vedetään kynnen keskelle tollaset viirut. Tässä tarvitaan vakaata kättä, ja multa meni aikaa oppia tehä tommonen suora viiva, ja kuten kuvasta näkee kaikki ei oo täydellisen suoria, mut ihan suht hyvin noi kyl onnistu !

Photobucket
Sitte laitoin paperin päälle vähän tota eyecosmeticsin lakkaa ja teen nuppineulalla kaikki tarvittavat kuviot. :D Se on kivan pyöreä ja tekee just oikeenlaisen tuloksen! Toi luomiväri ei liity kuvaan, se vaa pitää tota paperia sillee et se ei kohoa reunoista. :)


Photobucket
Tein pisteet sen mustan viirun keskelle, peukaloon tein 4 ja muihin kynsiin 3. Tässä vakaa käsi on kans tärkeetä :D Eikä nuppineulaa saa painaa liian kovaa kynttä vasten, koska muuten siitä jäljestä tulee liian iso ja se voi vahingoittaa mustaa lakkaa.


Photobucket
Lopuksi vielä Sally Hansenin kirkasta päällyslakkaa päälle. Toi lakka kuivuu tosi nopeesti, joten tykkään käyttää sitä :)


Photobucket
Kuvaa vielä kaikista jutuista mitä käytin


Photobucket
Kivat kynnet tuli ! Tykkään ainaki ite paljon :):)


Photobucket



Huomenna olis luvassa huonevideota jos vaa ehdin tehdä sen. :)
Elikkä siis huomiseen! Heips ♥