10/10/2011

Huonepostaus

Heeei =) Mun piti viime viikolla jo tehdä huonevideo, mutta se jäi ja oon tosi pahoillani siitä! Mutta tänään mulla oli aikaa tehdä se joten olkaa hyvä :)






Tässä vielä muutama kuva mun huoneesta:
Photobucket
Anteeks huonosta valaistuksesta, mut ulkona oli aika pimeä jo enkä viittiny ottaa ylivalottuneita salamavalokuvia.

Photobucket


Photobucket
Telkkari näkyy huonosti kun se on päällä ;D

Photobucket


Photobucket
160 cm leveä sänky=parhautta<3

Photobucket


Photobucket
loppuun vielä parit naamapäivitykset ;D

Photobucket



Toivottavasti tykkäsitte mun huoneesta. :)
Heippa♥

4 kommenttia:

  1. Oii oii et oo ainoa hello kitty keräilijä! xd

    VastaaPoista
  2. haha :D mietinkin tässä, että onkohan kellään muulla samanlaista hinkua keräillä noita mutta hyvä jos mun lisäks on muitakin ;D !

    VastaaPoista