6/15/2011

lomasuunnitelmia&naamakuvia

Hejsan!

Arvatkaa kaikki mikä mulla on ensimmäisenä mielessä? NO LOMA. 2 Kokonaista työpäivää jäljellä ja sit saan sanoa soronoot työnteolle hetkeks. :--) Mun loma ei kuitenkaan sisällä pelkkää rannalla makoilua ja laiskottelua, vaan mun täytyy alkaa valmistautumaan syksyn ylioppilaskirjotuksiin ;O Vähän pelottaa jo nyt, mut se on turha vielä tässä vaiheessa pelätä. Katellaa sitten ku istun kirjotussalissa käsi poskella miettien että ei helv.. tästä tuu mitää. Toivottavasti ei nyt ihan noin kuitenkaa menis. :D
Mulla ei ole oikeestaan mitää kummempia lomasuunnitelmia, lahdessa käyn Summer Upissa kavereiden kanssa. Varmaan käydää lintsillä perheen voimin ja sit ois luvassa hengailua ihanien kanssa.♥ Shoppailut mä jätän suosiolla loppukesälle, koska kesävaatteita mulla on aika paljon mut saatan mä jotain pientä sillon tällön ostella jos kauppoihin eksyn.
Ja tottakai loman tärkein asia; 18-vuotta tulee täyteen heinäkuun lopussa ;) ! Ajattelin pitää juhlat täällä meillä, ku porukat lähtee Ouluun sillon moikkaamaa mun enoa ja veli menee samalla Qstockiin. =) Tottakai pitää varmaa käydä paikallisia illanviettopaikkojakin sit testaamassa, mut alkuillasta vois grillailla ja viettää 'rauhallista' iltaa. Viimeks kun meillä oli mun 17-vuotissynttärit, niin musiikki pauhas ulkona hyvin vielä pikkutunneille asti. Onneks naapurit on kivoja eikä ne nostanu asiasta sen suurempaa mekkalaa. =)

Mut nyt mä oon varmaa tilittäny mun lomasuunnitelmista ihan tarpeeks ni voisin näyttää vähän kuvia mitä kuvailtiin hyvän ystäväni Sofian kanssa viime viikolla!



Photobucket



Photobucket



Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket



semmosta tällä kertaa ;)
hejpa.♥

6/14/2011

viime viikonloppuja

Heippati :--) Olin siis viime viikonloppuna Vantaalla viettämässä aikaa yhden ihanan kanssa.♥ Oli mukava viikonloppu, mutta herranjestas että oli kuuma! :D Nyt vaa ärsyttää ku liian kylmä, ja sillon oli liian kuuma. Ei millonkaa hyvin siis... Semmonen +21 lämpötila ja aurinkoista olis just mahtavaa!

Mun kesätyöt loppuu tän viikon jälkee ja sit onki vaan lomaa, mmm =) Toivottavasti olis lomalla hyvät ilmat ni ei tarvis sisällä kökkiä. Ton ihanan nään uudestaa ens viikolla enkä jaksais oottaa ku ikävä on kova!



Mutta nyt seuraa kuvia viikonlopusta:
Photobucket

Vähän asua :)
Hattu: Esan
Lasit: Esan
Hame: H&M
Toppi: GinaTricot



Photobucket
Vantaan junarataa weee




Photobucket
;D




Photobucket
kuin söpööö! ♥




Photobucket
noi esan kissat on ihan sikapelokkaita ;D toinen pelkäs mun kameraa ja toinen pelkäs mua. Oon niin pelottava. Roar



Photobucket
mozzarellatomaattibasilikasalaattii nom!



Photobucket
Gossipgirlin ekat jaksot ;)



Photobucket
Whiskey in the jar!



Tässä sit yhteiskuviaa =)
Photobucket





Photobucket




Photobucket



Photobucket



Photobucket
Esa naamapalmuilee mulle yhy ;:D



Nää kaks on meiltä otettuja=)
Tasaa keskellePhotobucket
Selätintintintin



Photobucket



Ja joo mulla oli kiva viikonloppu ! :--)

6/13/2011

särkänniemi!

Oltiin tosiaan 2 viikkoa sit särkänniemessä ja reissu oli ihan huippu! Kiitos ansku ku ajoit mennen tullen ja kiitos kaikille seurasta :DD En oo muuten hirveesti ehtiny blogia päivitellä kun oon töissä ollu mut yritän mahdollisimman aktiivisesti tänne kirjotella =) Mulla on materiaalia vielä ainaki kahteen postaukseen joten yritän ne tässä tän viikon aikana saada tehtyä.


Tässä olis nyt kuvia meidän reissusta! Olisin halunnu tonne näsinneulaa mut ei me jaksettu/ehitty/muistettu mennä..
Photobucket



Voi ellaa kun ei ensin tajunnu ton vesijutun ideaa ;D
Photobucket




Photobucket



Ollaan ellan kanssa tossa ylemmässä pyörylässä!
Photobucket




Photobucket





Photobucket



Käytiin myös särkänniemen akvaariossa, joka oli tosi mielenkiintonen paikka :)
Photobucket




Photobucket




Hajosin tälle :--D
Photobucket




Photobucket




Photobucket




Photobucket




Omnom :) myös ruoka oli hyvväää
Photobucket




Photobucket



:--D pakollinen prätkäkuva
Photobucket


Olipas mukava avata kesä noissa tunnelmissa, vaikka meinaski monta kertaa koko reissu peruuntua :o Onneks sit saatiin kyydit ja muut asiat järjesteltyy sillee että päästii lähtee =) Ainii ja viime viikonloppu oli paras pitkästä aikaa, mut siitä lisää seuraavissa postauksissa ^^ Nyt mä lähden kohti salia!

Mmoi♥