8/07/2012

GUESS what i've got!

Moikkaaaa =) Oltiin porukoiden kanssa viikonloppuna helsingissä ja tarkoituksena oli löytää mulle synttärilahja. Mulla oli tiedossa jo mitä haluan ja aluksi mentiin äitin kanssa stockalta sitä etsimään. Noh ei löytynyt, joten suunnattiin kyseiseen liikkeeseen missä tämä ihanuus oli hyllyllä minua odottamassa. <33 Mutta mistä on kyse? Noh, se selviää pian. ;)



DSC_2561-3  
Eli kuten nokkelimmat jo otsikosta arvasi, niin guessiltä tämä minun ihanuuteni löytyi :)) Oon tässä vähän ajan kuluessa totaalisen rakastunut siihen merkkiin. <3

Ja pussin sisältö näyttää tältä:


DSC_2563-2  
Mun vauva<33! Eli tuollainen juuri sopivan kokoinen laukku, jota olen jo netistä kuolannut!
Guessin uutta mallistoa ja väri tietenkin mustana. :) En tykkää laukuissa oikeen muista väreistä ja musta sopii parhaiten kaikkien muiden värien kanssa. 



DSC_2567-1  
Toi edessä oleva ketju yksityiskohta on superkiva! :) Hintaa tällä ihanuudella oli sen vajaa 200 euroa. Ja guessillä on muuten alennusmyynnit menossa, joten kannattaa mennä kattomaan siellä oli esimerkiks lompakkoja puoleen hintaan ynnä muuta. :) Olisin halunnut ostaa uuden lompakon, mutta se nyt vähän jäi ton laukkuhuuman takia. :D



DSC_2569-1  




DSC_2570-1  
Sisältä löytyy ihana vaaleanpunainen kangasvuoraus. :) Ja vaikka tuo ei kovin iso laukku ole, se silti syö tavaraa todella hyvin!



DSC_2572-1  
I<3You



DSC_2562-1
Mitäs te tykkäätte mun synttärilahjasta? :) Esakin osallistui tähän rahallisesti, joten tää on myös hänen lahjansa mulle. Ja saan porukoilta vielä myöhemmin toisen aika kivasti hintaa vievän jutun, mutta siitä lisää sitten kun olen saanut sen. :)

Nyt meen nukkumaan ja huomenna suuntana ideapark!
Heipsun<3

8/02/2012

Torstain asu

Heippaa :) Ompas kiva päivä takana! Aamupäivällä näin Millaa ja illalla Miraa, joten tekemistä on riittänyt! Oli kyllä hauskaa molempien tyttöjen kanssa, kiitos teille. <3 Ja huomenna suuntana Helsinki! Mennään porukoiden kanssa ostamaan mulle synttärilahjaa, josta lisää myöhemmin. ;)

Tässä olisi kuvia tältä päivältä



DSC_2606
Peilin kautta otettu asukuvat!



DSC_2615
Toppi: Vero Moda
Farkut: GinaTricot
Sormus: GinaTricot
Käsikorut: Glitter
Kaulakoru: GinaTricot
Ja jalassa oli korkkarit!



DSC_2584
Meikki näytti puolestaan tältä. :)



DSC_2595




DSC_2620  
Ihana auringonpaiste <3 Jos ne kesäilmat nyt tästä alkais? =)



DSC_2625  
Joo mulla siis oli kengät jalassa, mutta tässä kuvassapa ei ollut!



DSC_2627Tässä vielä kuvaa kynsistä jotka väsäsin pari päivää sitten, ja ihan omiin kynsiin tein tuon lakkauksen. :) Ite ainakin tykkään!  




DSC_2648  
Päivän mittaan silmiin eksyi vähän sinistäkin meikkiä. :)


Tässä olis pari herkkukuvaa, mitä Esa mulle hommas alkuviikosta synttäreiden kunniaks :) Kyllä mussu tietää mistä tämä tyttö tykkää. <3


DSC_2557  
<333 nam!! Tehtiin yhdessä sushia, niin hyvää..



DSC_2561  
Kuola valuu näitä kuvia katsellessa :DD



DSC_2563  
Ja jälkkäriks tollanen ihana marjajuustokakku. :)) Ja toi on ihan stockalta ostettu valmiina. :D



DSC_2566
Taiteilin. ;) Mun mielestä tää on tosi ihana kuva! Tämmönen kesänen ja värikäs. :)


Mutta nyt mun pitää jo kiireesti mennä nukkumaan, että jaksan herätä aamulla helsinkiä varten. :)
Hyvät yöt. <3

8/01/2012

Esittelyssä kynsilakat

Kuvasin päivällä teille videota, mutta lataamisessa kesti melkein koko päivä.. Mutta olkaa hyvä! :)