6/13/2012

Kynsien tekoa

Jee huomenna vapaapäivä! :) Tätä onkin kaivattu. Tän viikon työpäivät on ollu todella rankkoja ja mulla on melkein joka paikka kipeä. Perjantaina sitten taas painamaan töitä ja lauantaina saa levähtää. Sitäpä mun elämä on tässä viikon aikana ollut. :D Ja töiden jälkeen oon nähnyt kavereita, joten blogille ei oo kauheesti taas jäänyt aikaa..

Huomenna meen kaverini Emmin kanssa ostoksille ja toivonkin että löytäisin jotain kivoja kesävaatteita. :) Oon pitkään kuolannut maxihametta ympäri eri nettisivuja, eli jos nyt vihdoinkin löytyisi joistain sellanen! ;D

Mutta tässä olis vähän kuvia viime päiviltä!



DSC_2017-2  
Vesimelooonia <3 Voisin syödä tota joka päivä! Mut ei pidä liian usein syödä ettei kyllästy. ;D



DSC_2019-2  
Esa kuvas niiden sulosia kissoja mun kameralla. :3 Ompas ne vaan nin suloisia!



DSC_2020-2  




Tein Emmille tänään kynnet! Tai no alotettiin niiden tekeminen jo eilen, mutta koska mun piti päästä aikaisin nukkumaan koska mulla oli tänään jo 5 aamulla herätys. :D Noh tänään sitten töiden jälkeen tehtiin ne loppuun ja tässä olis lopputulos:

DSC_2042  
Hopeista glitteriä tipeissä ja siniset timantit tuossa alapuolella. :) Nämä on siis ihan tekokynsiin tehty, ei geelejä tai muutakaan sellaisia!



DSC_2046-3  
Mun mielestä noista tuli tosi kivat mut mitäs te tykkäätte? =) Ajattelin joskus tilata semmoisen geelikynsipaketin tulevaisuudessa... :)



DSC_2048-1  




DSC_2024-3
Mä oon tosi kovasti tykästynyt noihin tekoripsiin että laittaa ne vain tonne kulmiin. :) En kuitenkaan joka päivä niitä jaksa laittaa hah :D



DSC_2036-2




DSC_2052
Tässä pikku kurkkaus tän päivän asusta. :) Olisin ottanut kunnon asukuvat mutta unohtui :/ 

Katsotaas saisinko huomenna kuvattua teille jonkun kivan videon!
Heippa <3

6/07/2012

Pitkästä aikaa rakennekynnet!

Helloou kaikki 105 lukijaani! :) Mun stressikausi päättyi virallisesti eilen, ja nyt voin nauttia lomasta=töistä tässä seuraavan kuukauden ajan. :D Eli siis mulla oli eilen pääsykokeet malmilla. Menin sinne isukin kyydissä ja jännitys oli suuri! Kokeeseen olin valmistautunut lukemalla pari kertaa ennakkoaineiston läpi ja tekemällä muistiinpanoja. Mulla jää asiat paljon paremmin mieleen kun saan kirjoittaa ne omin sanoin paperille.

Automatkalla meinasin nukahtaa, koska en saanut edellisenä yönä juurikaan nukuttua jännityksen takia. Onnistuin kuitenkin selaamaan muistiinpanot vielä läpi pari kertaa ja sitten saavuttiinkin jo perille. Ihmisiä virtasi sisään kokoajan ja itsekin etsiskelin tieni muiden joukkoon. Odotusaikaa ennen koetta oli vajaa tunti, joten käytin senkin ajan hyödyksi lukemalla vielä kerran muistiinpanojani. Lopulta tuli aika etsiä oikea luokka, missä koe pidettiin ja menin sinne odottelemaan sisälle pääsyä.

Koe oli 3-osainen, ja siihen sisältyi paljon englanninkielisiä asioita ja loogista päättelyä. En osaa näin äkkituntumalta sanoa, miten koe meni mutta en oleta pääseväni sinne varmasti. Olisihan se upeaa päästä kouluun ensi yrittämällä, mutta minulle ei ole ongelmaa pitää välivuotta ja hakea uudestaan ensi vuonna tai syksyllä. Mutta odottelen tuloksia jännityksellä ja pidän peukkuja, pitäkää tekin! ;)

Tulin kokeen jälkeen Vantaalle Esan luokse ja juhlistettiin meidän vuosipäivää tekemällä ruokaa. :) Paistettiin pihvit ja syötiin tosi hyviä ranskalaisen tapaisia perunoita. Jälkkäriks tehtiin suklaamoussea, mutta siitä ei tullut ihan sellasta kun piti.. :D Annoin mussulle lahjaksi kehystetyn valokuvan minkä kävin teettämässä liikkeessä. Nyt Esa on töissä, joten mulla on aikaa bloggailla. :)



DSC_2017  
Ennen ylioppilasjuhlia mun kaveri Sofia teki mulle geelikynnet, ja tälläset niistä tuli! Otin tarkoituksella ihan tommoisen perus lakan, koska aattelin että voisin ite lakkailla ne joku päivä.. :) En myöskään halunnut hirveen pitkiä kynsiä, koska töiden takia en voisi niitä pitää.



DSC_2022
Oon huomannut monissa blogeissa hehkutuksia hiusöljyistä ja niiden tehokkuudesta. Noh päätin lisätä tuotteen Kevin Murphy-kokoelmaani ja pakko kyllä sanoa että tehokasta on! Oon vähän skeptinen kauppojen hyllyiltä löytyviin tuotteisiin, joten ostan yleensä kaikki hiustuotteet kampaamosta. Ja mun ihana luottokampaajani suositteli tätä tuotetta, niin pakkohan se oli ottaa testiin! Varsinkin kun munkin tukkaa on nyt vaalennettu ja aurinko kuivattaa hiuksia kesällä, niin eiköhän kutrit pysy kiiltävinä ja pehmeinä kunnon hiusöljyn avulla. :)



DSC_2026




DSC_2031-2  
Kävin myös törsäämässä mun lahjakorttia ja ostin uuden palan nominationiin. :) Toi timanttiunelma on siis se uusi pala ja se pääs aitiopaikalle mun kahden lempparipalan väliin ! Hintaa sillä oli n 40 euroa.



IMG_0981
Käytiin Miran kanssa kahvilla tiistaina ihan tajuttoman upeassa kahvilassa ! Kahvila on Scandic-hotellin tiloissa enkä ollut itse käynyt siellä koskaan ennen. :) Miralla on valkosuklaa-mansikkakakkupala ja mulla baileys-maitosuklaa. NAM <3



IMG_0982
Tässä pari kuvaa, mitkä nappasin puhelimella! PS. toi laiskajaakko-pullo ei ole meidän vaan edellisten pöydässä istujien! :D



IMG_0983
Upea upea paikka. :) Taidettiin löytää parhaan kaverini kanssa uusi lempikahvila ;) Oli mukava istuskella tuolla ja jutella kaikenmaailman hömppäjuttuja! Varmaan 2 tuntia viihdyttiin tuolla hehe. ;D



IMG_0979
Tiistaina mulla oli päällä tälläset releet! Ja anteeks puhelimen kuvanlaadusta =( En ehtinyt kaivaa kameraa esiin..



DSC_2046
Ja sit taas naamakuvia. :D Keksin muuten hyvän keinon miten laittaa tekoripset ilman että ne näyttää liian luonnottomilta! Leikkasin vanhoista ripsistä kulmista pienet palat pois ja laitoin ne silmien ulkonurkkiin! Me like. :)



DSC_2063
Ja noi on muuten paljon helpompi laittaa ripsiin kun kokonaiset tekoripset. Eli jos teillä on vanhoja tekoripsiä, mitä ette enää käytä niin suosittelen kokeilemaan! Mä leikkasin kahdet tekoripset palasiksi ja saan niistä moneksi kerraksi laitettua ne tuolleen. :)



IMG_0984
Tässä mun lahjan oma puoliskoni. :D Eli teetin siis toisen kuvan musta ja Esasta ja ostin kehykset itselleni. :) 


Nyt tässä odottelen milloin se hömppä tulee töistä kotiin. :)
Heippa. <3

6/04/2012

Ylioppilas Anniina

Lauantaina oli päivä, jonka muistan varmasti lopun ikäni. Nimittäin ylioppilasjuhlat. :) Tuota päivää oltiinkin odoteltu ja valmisteluja tehty hullunlailla. Nyt juhlat on kuitenkin juhlittu ja oli erittäin ihana päivä kokonaisuudessaan! Aamulla piti herätä ajoissa, valmistautuminen oli turhauttavaa mutta koululle päästyä alkoi jännitys. Saadessani lakin olo oli epätodellinen. Nytkö tämä minun lukiourani on ohi? Ja pelottava tulevaisuus edessä! Muutto vanhempien luota pois, uuden koulun aloittaminen ja yksinasumisen huonot puolet on stressaavia, mutta ne on kuitenkin kohdattava jossain vaiheessa elämää.. Aijon pitää pään pystyssä ja olla positiivinen, eiköhän niillä asioilla pärjää elämässä. :)

En oikeen keksi mitään tähdellistä kirjoiteltavaa, mutta kiitos kaikille lukiokavereilleni kuluneista vuosista! Oli mahtava taivaltaa teidän kanssa nämä 3 vuotta. :) Keskiviikkona mulla olisi pääsykokeet tiedossa, saa nähdä miten siellä sitten käy! Lukenut olen vähän ja aijon tässä tänään ja huomenna vielä viime hetken pänttäyksiä suorittaa. ;D Jos en pääse kouluun aijon kuitenkin melko varmasti muuttaa omilleni ja tehdä töitä sitten vuoden. Kouluihin voi onneksi hakea aina uudestaan. :) Olisihan se silti mahtavaa, jos pääsisi ensi yrittämällä opintojen pariin!



Mutta tässä olis nyt kuvia mun ikimuistoisesta päivästä!


yo-juhlat22
Koululla fiilikset oli katossa! =) Miran kanssa ehdittiin poseeraamaan väentungoksen keskellä. <3



yo-juhlat19
Anni. <3


Lähdettiin koululta sateen saattamana kotiin, ja koska aikaa tavaroiden esillelaittamiseen oli vajaa tunti, niin en ehtinyt kuvailla meidän syömisiä ollenkaan.. Mutta se ei onneksi ole oleellisin osa näitä juhlia. :)



ANNIINANYO2012069  
Ja sitten vieraita alkoi virrata sisään kuin liukuhihnalta! Mummoa pääsin halimaan ensimmäisten joukossa. :)



yo-juhlat24  
Serkun lapsi on aivan iiihana. <3 sillä on semmonen kyselyvaihe menossa, että joka asian jälkeen on kysyttävä 'miksi'. :D Meinasi tuoreelta ylioppilaaltakin vastaukset loppua kesken!

Illemmalla kaverit tuli käymään ja lähdettiin meiltä jatkamaan juhlia kaupungille. :) Sain myös oman kultani viekkuun. <3



yo-juhlat26  
Emmi, Aleksi, Esa ja minä. :) 



yo-juhlat31
Ihana anskuseni <3



yo-juhlat38  
Ja sitten ryhmäkuvaa! Ulkona oli tosi kylmä ilma koko päivän, joten ei viittiny kauheesti siellä ottaa kuvia. :(



anskujaesa
Rakas. <3 Meille tuli tänään muuten vuosi täyteen. :3 Keskiviikkona meen vantaalle pääsykokeiden jälkeen, niin päästään juhlimaa vuosipäivää sit yhdessä. <3



yo-juhlat37


Ja sitten olis yksityiskuvien vuoro, jotka otti ihana Sofia! Ei tarvinnut valokuvaajalle varata aikaa onneks. :)


ANNIINANYO2012057
Lakkipää kiittää ja kuittaa! =) Tarkkasilmäsimmät ehkä huomas aijemmissa kuvissa muutoksia mun hiuksissa? ;) Niistä lisää seuraavassa postauksessa! Ja joo kampaus myös vaihtu vissiin 3 kertaa päivän aikana, mut ei kai se haittaa? :D



Bansku2




Bansku3




ANNIINANYO2012081
Sofia muokkas tän!



Bansku1



Ja sitten olis vuorossa lahjoja =)
DSC_2020
Hilloaaa ;) Kelpas tommonen hillopurkki kyllä meikäläiselle. :D Laitan suurimman osan noista rahoista tilille säästöön. :)



DSC_2024-2
Emmiltä sain kaulakorun. :)



DSC_2037  
Lahjakortteja! Käyttöä tulee näillekin :)



DSC_2038  




DSC_2018
Satulta ja Anskulta sain Oiva Toikan suunnittelemia Iittalan kastehelmi-kulhoja. :) Noi on aivan ihania ja haluan kerätä tota sarjaa enemmänkin tulevaisuuden kotiini!



DSC_2025  
Ja mitäs näissä pussukoissa mahtaa olla? ;)



DSC_2029-1




DSC_2031
Guessin ihanaiset kaulakoru ja rannekoru! <3 Rannekoru on Esalta ja kaulakoru hänen vanhemmiltaan. Pure love!!



DSC_2035  




DSC_2036
Mun ihanaiseni <3 



DSC_2040
Ja ihan hirrveen hirrveen paljon sain myös ruusuja! :D



DSC_2039



Tulipas kerranki pitkä postaus. :D Mutta mulla oli ihana päivä tuo lauantai! Onnittelut kaikille muillekin valmistuneille, erityisesti ylioppilaskollegoilleni. ;) Nyt meen jatkamaan pääsykokeisii pänttäämistä!
Heippa<3