Lauantaina oli päivä, jonka muistan varmasti lopun ikäni. Nimittäin ylioppilasjuhlat. :) Tuota päivää oltiinkin odoteltu ja valmisteluja tehty hullunlailla. Nyt juhlat on kuitenkin juhlittu ja oli erittäin ihana päivä kokonaisuudessaan! Aamulla piti herätä ajoissa, valmistautuminen oli turhauttavaa mutta koululle päästyä alkoi jännitys. Saadessani lakin olo oli epätodellinen. Nytkö tämä minun lukiourani on ohi? Ja pelottava tulevaisuus edessä! Muutto vanhempien luota pois, uuden koulun aloittaminen ja yksinasumisen huonot puolet on stressaavia, mutta ne on kuitenkin kohdattava jossain vaiheessa elämää.. Aijon pitää pään pystyssä ja olla positiivinen, eiköhän niillä asioilla pärjää elämässä. :)
En oikeen keksi mitään tähdellistä kirjoiteltavaa, mutta kiitos kaikille lukiokavereilleni kuluneista vuosista! Oli mahtava taivaltaa teidän kanssa nämä 3 vuotta. :) Keskiviikkona mulla olisi pääsykokeet tiedossa, saa nähdä miten siellä sitten käy! Lukenut olen vähän ja aijon tässä tänään ja huomenna vielä viime hetken pänttäyksiä suorittaa. ;D Jos en pääse kouluun aijon kuitenkin melko varmasti muuttaa omilleni ja tehdä töitä sitten vuoden. Kouluihin voi onneksi hakea aina uudestaan. :) Olisihan se silti mahtavaa, jos pääsisi ensi yrittämällä opintojen pariin!
Mutta tässä olis nyt kuvia mun ikimuistoisesta päivästä!
Koululla fiilikset oli katossa! =) Miran kanssa ehdittiin poseeraamaan väentungoksen keskellä. <3
Anni. <3
Lähdettiin koululta sateen saattamana kotiin, ja koska aikaa tavaroiden esillelaittamiseen oli vajaa tunti, niin en ehtinyt kuvailla meidän syömisiä ollenkaan.. Mutta se ei onneksi ole oleellisin osa näitä juhlia. :)
Ja sitten vieraita alkoi virrata sisään kuin liukuhihnalta! Mummoa pääsin halimaan ensimmäisten joukossa. :)
Serkun lapsi on aivan iiihana. <3 sillä on semmonen kyselyvaihe menossa, että joka asian jälkeen on kysyttävä 'miksi'. :D Meinasi tuoreelta ylioppilaaltakin vastaukset loppua kesken!
Illemmalla kaverit tuli käymään ja lähdettiin meiltä jatkamaan juhlia kaupungille. :) Sain myös oman kultani viekkuun. <3
Emmi, Aleksi, Esa ja minä. :)
Ihana anskuseni <3
Ja sitten ryhmäkuvaa! Ulkona oli tosi kylmä ilma koko päivän, joten ei viittiny kauheesti siellä ottaa kuvia. :(
Rakas. <3 Meille tuli tänään muuten vuosi täyteen. :3 Keskiviikkona meen vantaalle pääsykokeiden jälkeen, niin päästään juhlimaa vuosipäivää sit yhdessä. <3
Ja sitten olis yksityiskuvien vuoro, jotka otti ihana Sofia! Ei tarvinnut valokuvaajalle varata aikaa onneks. :)
Lakkipää kiittää ja kuittaa! =) Tarkkasilmäsimmät ehkä huomas aijemmissa kuvissa muutoksia mun hiuksissa? ;) Niistä lisää seuraavassa postauksessa! Ja joo kampaus myös vaihtu vissiin 3 kertaa päivän aikana, mut ei kai se haittaa? :D
Sofia muokkas tän!
Ja sitten olis vuorossa lahjoja =)
Hilloaaa ;) Kelpas tommonen hillopurkki kyllä meikäläiselle. :D Laitan suurimman osan noista rahoista tilille säästöön. :)
Emmiltä sain kaulakorun. :)
Lahjakortteja! Käyttöä tulee näillekin :)
Satulta ja Anskulta sain Oiva Toikan suunnittelemia Iittalan kastehelmi-kulhoja. :) Noi on aivan ihania ja haluan kerätä tota sarjaa enemmänkin tulevaisuuden kotiini!
Ja mitäs näissä pussukoissa mahtaa olla? ;)
Guessin ihanaiset kaulakoru ja rannekoru! <3 Rannekoru on Esalta ja kaulakoru hänen vanhemmiltaan. Pure love!!
Mun ihanaiseni <3
Ja ihan hirrveen hirrveen paljon sain myös ruusuja! :D
Tulipas kerranki pitkä postaus. :D Mutta mulla oli ihana päivä tuo lauantai! Onnittelut kaikille muillekin valmistuneille, erityisesti ylioppilaskollegoilleni. ;) Nyt meen jatkamaan pääsykokeisii pänttäämistä!
Heippa<3