7/07/2011

viikonloppukuulumiset

Olin taas Vantaalla viikonlopun, yllätys yllätys. :) Mulla ja mussulla tuli kuukausi mittariin, mutta ei juhlistettu sitä mitenkään erikoisesti. :D Ostettiin mansikoita ja kermavaahtoa sekä marenkeja ja herkuteltiin sängyllä ja katsossiin telkkaria. Viikonlopun aikana katossiin myös leffat reindeerspotting ja kimpassa. En oikeen tykännyt kummastakaan, mutta reindeerspotting oli mielenkiintonen, koska se oli totta.

Kuvasaldo ei ole kummoinen, mutta parempi kai edes vähän kuvia, kun ei ollenkaan.. :)

Photobucket
Toi NHL peli on varmasti tosi kiva jos sitä osais pelata, mut kuunteleppa hetki kun toinen pelaa sitä ja huutaa maailman rumimpia sanoja vieressäs niin alkaa pikkasen iteltäkin palaa käpy :D Onneks sitä huutoriemua ei tarvinnut kauaa kestää.. Mä vein lopulta voiton ;) hehe.


Photobucket
Mussu omistaa ton so called änärin xboxilla.


Photobucket
Samalla ku mussu pelas niin mä kuvasin kaikkee muuta mahdollista. :D Marenkiaaa <3 Tyhjä pussi kun kaikki jo syöty ;D


Photobucket
Tätä kapistusta on viime päivinä tarvittu! Mussun huoneessa muutenki kauheen kuuma koko ajan niin en ees halua ajatella millasta siel olis ilman tota tuuletinta :D


Photobucket


Photobucket
Cutie <3


Photobucket
Mun silloiset kynnet. :) Nykyään on jo erilaiset!



Viikonloppuna postauksia ei juurikaan tule, sillä mennään kavereiden kanssa Summer Up festareille lahteen. Koitan ehtiä postailee sunnuntaina mussun luota, koska suuntaan jälleen kerran kohti Vantaata silloin :) En ehtinyt ottaa helsinkiostoksista kuvia, koska vietettiin tää päivä porukoiden kanssa mökillä, mutta koitan huomenna kuvata ne ennen kuin lähden kohti festareita!
Moimoi♥

7/06/2011

tällaista tällä kertaa


KYMMENEN ASIAA, JOITA VIHAAT YLI KAIKEN:
1. Luottamuksen pettämistä
2. Selän takana puhumista
3. Ihmisiä, jotka luulevat olevansa muita parempia
4. Syrjintää
5. Manipulointia
6. Sitä kun suunnitelmat menee pilalle, varsinkin hyvät sellaiset!
7. Liian kylmää säätä
8. Ihmisiä, jotka eivät osaa arvostaa muita
9. Väenpaljoutta tietyissä määrin
10. Sitä tunnetta kun ei ole mitään tekemistä



YHDEKSÄN ASIAA, JOTKA OVAT OMINAISIA SINULLE/LUONTEELLESI:
1. Omanlaatuinen huumorintaju
2. Lapsellisuus
3. Suorapuheisuus
4. Herkkyys
5. Huomionkipeys
6. Vahvat mielipiteet
7. Lievä tyhmyys
8. Iloisuus
9. Muiden huomiointi


KAHDEKSAN TAPAA VALLOITTAA SINUT JA SYDÄMESI:
1. Rehellisyys
2. Huumorintaju
3. Pienet piristävät jutut
4. Valmius uhrautumaan puolestani
5. Olla huomaavainen
6. Olla oma itsensä (!)
7. Näyttää välittävänsä eikä piilotella sitä
8. Luotettavuus


SEITSEMÄN ASIAA, JOITA TOIVOT TÄLLÄ HETKELLÄ:
1. Syntymäpäivälahjojen toteutumista
2. Pidempää kesälomaa
3. Että näkisin kullan
4. Pysyä terveenä ja elää hyvä elämä
5. Että loppukesä olisi myös lämmin
6. Ettei tarvitsisi lukea ylioppilaskirjoituksiin
7. Kameraan uutta putkea



KUUSI ASIAA MITÄ TEET ENSIMMÄISENÄ KUN HERÄÄT:
1. No nyt kesälomalla ainakin loikoilen hetken sängyssä
2. Nousen ylös ja menen aamupalalle
3. Suihkuun
4. Puen päälle
5. Meikkaan jos tarvetta
6. Laitan hiukset jos tarvetta


VIISI IHMISTÄ KETKÄ TIETÄVÄT ENITEN MURHEITASI?
1. Esa
2. Mira
3. Äiti
4. Ella
5. Emmi



NELJÄ ASIAA, JOISTA OLET RIIPPUVAINEN:
1. Muut ihmiset
2. Tietokone
3. Puhelin
4. Aurinko


KOLME KAUNEINTA ASIAA, MITÄ SINULLE ON SANOTTU:
En kyllä muista kaikkia, mutta kauneinta koskaan on: 'Minä rakastan sinua' Varsinkin kun tietää, että sitä myös tarkoittaa =)


KAKSI ASIAA MITÄ PELKÄÄT ENITEN:
1. Olla yksin pimeällä varsinkin kauhuelokuvien jälkeen!
2. Hämähäkit


YKSI TUNNUSTUS:
Haluaisin olla pidempi, mitä olen tällä hetkellä. Ihailen tyttöjä jotka ovat hieman pidempiä kuin tavallisesti, sillä pituus tekee ihmisestä mielestäni omalla tavalla erityisen. Vaikka lyhyenä voi käyttää hyvällä omatunnolla korkokenkiä, haluaisin silti olla edes 10 senttiä pidempi! Nykyinen pituuteni on n. 165 cm, mutta olisi ihanaa olla esim 175 tai pidempi. :)



psst. Kuvat ovat täältä
http://weheartit.com

satamapäivä

Heippahei!
Mulla on ollu aika kiire tässä viime päivinä niin on postailut jääny melko vähäiselle. ANTEEKS. Kotiuduin eilen Vantaalta ja perjantaina olis tarkotus suunnata summer up festivaaleille =) Nää postaukset tulee nyt vähän rästissä mutta asialle en voi mitään.

Oltiin yks päivä viime viikolla Millan kanssa piknikillä rantapuistossa, joka on myös ns. satama :D Ostettii mansikoita ja herneitä ja oli mukavan lämmin päivä! Käytii myös rannalla koska mun oli pakko päästä uimaa.. Lämpöasteita oli varmaa lähemmäs 30. Mut hyvä niin, rakastan helteitä!

Kuvamateriaalia olis tässä:


Photobucket


Photobucket
Olipas hassunnäkönen mansikka :D

Photobucket


Photobucket


Photobucket
Tässä on syy minkä takia naamakuvia ei tän enempää oo!

Photobucket


Photobucket


Photobucket
Nää maisemat on kesäsin jotain niin ihanaa <3

Photobucket


Photobucket
Lähdettii Millan kanssa kävelee pois rantapuistosta ni vastaan tuli tollasta pumpulimaista juttua :--D näyttää ihan lumelta !

Photobucket


Photobucket


Photobucket
Mentiin rautatiesillalle ihailemaan lisää maisemia :) Käveltiin tuolta missä noita laivoja näkyy ja voin kertoa, että se oli ihan tuskaa kävellä siinä helteessä, vakka matka ei ollu ees pitkä. Sit meidän täyty viel mennä semmoset pitkät rappuset ylös. Kunnon liikuntasuoritus siis! Onneks tuolla ylhäällä kävi vähän tuuli et sai jotai viilennystä. Melkein teki mieli hypätä tosta sillalta tonne järveen!!

Photobucket
Milla ihailemassa!

Photobucket




Koitan saada vielä tänää illalla toisen postauksen valmiiks. Jos en kuitenkaa ehdi ni huomenna sit. Ja helsinkiostokset esittelen kanssa pikimmiten!
Moikka♥