4/16/2013

Viime päivien kuulumisia

Heippa kaikkii! :) Aattelin tulla kertomaan vähän kuulumisia kun en oo taas hetkeen ehtinyt päivittää blogia. Mulla on nyt melko kiireinen vaihe menossa elämässä, sillä töitä ja salilla käyntiä riittää! Yleensä mulla on aikaa itelleni vasta iltaisin ja bloggaaminen ei silloin käy ekana mielessä. Mut ihan kiva kun on kerrankin puuhaa ja yritän päivitellä tänne aina kun ehdin. <3

Esa täytti vuosia sunnuntaina ja juhlistettiin sitä Vantaalla. Leivoin kullalleni kääretorttua ja Esan sisko ja iskä loihti kans herkkuja pöytään. Mun lahja Esalle saapu vasta tänään kotiin, enkä voi esitellä sitä täällä blogissa koska muuten yllätys menis ihan pilalle. ;D No näytän sen sitten kun oon antanut sen. Eilen tulin kotiin Vantaalta ja meninkin sieltä suoraan iltavuoroon. Tänään ja huomenna mulla oli vapaata mutta vapaapäivä meni lapsenvahtina ja salilla. Huomenna aijon nukkua pitkään (<3) ja tehdä kaikkia kivoja juttuja ihan itsekseni. Ihminen tarvitsee joskus omaa aikaa, joten huominen on omistettu vain mulle itelleni! Jaksaa sitten tehdä torstain ja perjantain taas duunia.

Tosiaan oon tässä ajatellut aloittaa salilla käynnin taas ihan kunnolla ja lenkkeilynkin haluaisin aloittaa kun lumi on jo ihan hyvin teiltä sulanut. Tavoitteena olis vähän timmimpään kuntoon päästä mut ei mitään suurta muutosta. Oon ihan tyytyväinen itseeni just tällaisena enkä siks koe mitään tarvetta muuttua. :) Tykkään salilla käymisestä ihan vaan harrastuksena ja lenkkeilin usein viime vuonnakin. Liikunnan jälkeinen tunne on niin ihana, että se jaksaa aina uudestaan pukemaan salikamat ylle ja hikoilemaan.

Mutta ettei tää mun postaus menis vaan pelkäks lätisemiseks, niin vois laittaa vähän kuviakin tulemaan! Nää on sit kaikki taas puhelinkuvia, koska en oo kameraa pahemmin kantanut mukana..



 photo 0f11acf7-25d2-4064-ab31-5f0da6e8fc59_zps79f7fdf4.jpg
Esan iskä teki aivan sairaaan hyviä voileipäkakkuja sunnuntaina! Kuvassa kanakakku ja se meni vieraiden masuihin alta aikayksikön. ;)



 photo 56d4fe65-2c1b-4c1d-b2ad-2408d61f3cc0_zps87ba9073.jpg  
Esan sisko teki myös aika namin näköisen ja makuisen kakun! 



 photo 4da9cb50-cc84-48e6-a253-e0f1acd44b01_zps90ef05e5.jpg
Ja tässä mun luomus: valkosuklaa-vadelmakääretorttu. :) Oli hyvää vaikka ite sanonki! ;) Valkosuklaa sopii vaan niin täydellisesti vadelmien kanssa, NAM.



 photo be22b5c6-e7c7-4714-b574-5388cee35aa5_zps56a04ce9.jpg
Oltiin lauantaina Esan koulukaverin tupareissa, ihan vaan käymismielessä. Noh ne ajatukset jäi jonnekin kauas pois siinä vaiheessa kun oltiin kapuamassa autoon kohti helsingin yötä! Ilta oli kyllä aivan mahtava, oltiin joskus 2 maissa yöllä kotona. :D Eli tosiaan oltiin vaan 'käymässä'. Helsingin yöelämässäkään ei oo kauheesti tullut liikuskeltua, joten oli ihan hauska käydä sekin kokemassa. :) Amarilloon mentiin eikä muualle sit ehditty/jaksettu kun oltiin kuitenkin 5 jo alotettu bailuilta. :D 



 photo 6affa115-4a35-4c78-a615-366c6f66f736_zpsc10377ec.jpg
En oo ehtinyt salkkuja telkasta katsoa, mut onneks on katsomo! :)



 photo 34eb24c5-f106-480e-8941-9ee739b40ad4_zpsb2a5112c.jpg
Viettämässä vapaa-aikaa, eli kuulokkeet päässä sarjoja katsellen netistä. :):)



 photo 08400e08-71c1-449a-9422-986eed5cf7fc_zps8b9a1a38.jpg
Lenniäkään ei oo blogissa näkynyt pitkään aikaan! Tänään se tuijotti mua niin kysyvästi että oli pakko nappasta kuva, hehe. ;D



 photo a4794bee-e6ac-41a9-a0d3-171b31a9c82e_zpsa26812cd.jpg
Mulla on HIUSONGELMA! En tiiä mitä tekisin mun päälle seuraavan kerran kun kampaajalle meen ja juurikasvu tulee jo kovaa vauhtia esiin, joten jos teillä lukijoilla olisi jotain ideoita niin saa ja pitääkin ehdottaa!! <3 Mä oon vähän semmonen nopeesti kyllästyjä mitä tulee hiusväriin enkä jaksa samassa värissä pitkään kärvistellä. Nytkin tuntuu että tää sama lookki on ollut jo liian kauan meikäläisen pehkossa jumahtaneena, eli muutoksen tuulia kaipailisin. Liukuvärjäykseen oon hurahtanut ihan totaalisesti, eli ehkä jotain siihen liittyvää muutosta voisi olla luvassa.. :) Sen näkee sitten!!

Heippa. <3

6 kommenttia:

  1. värjää tummiks ja blondit latvat! :) tai sitte tummiks ja raitoja?

    VastaaPoista
  2. Kivaa postausta! :)
    Mäkin olen nyt kevään tullen päättänyt kunnolla ruveta kuntoilemaan ja mulla syyt on ulkonäöllisiä, kroppa oikeen huutaa salikäyntejä ;) Mutta toki liikunta on myös mukava harrastus.

    VastaaPoista
  3. Postaat nykyään liian harvoin ;<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän, mut mulla on just nyt niin paljon muuta menoa elämässä että ei meinaa aika riittää blogille.. :( <3

      Poista