4/09/2013

Teneriffaostoksia ja ripsienpidennyksistä

Moi! <3 Muistin vasta nyt että oon kokonaan unohtanut kertoa tänne mun blogiin mun ripsienpidennyksistä!! Kävin ottamassa ne ennen meidän matkaa just siks, ettei tarvii huolehtia niin paljoa meikkaamisesta etelässä. :) En tainnut muuten edes meikata koko matkan aikana kun kerran. :D Eka kerta kustans sen 85 euroa, ja huolto maksaa 30-50 euroa riippuen ripsien kunnosta kun huoltoon menee. En tiiä ite käynkö huollattamassa näitä, koska melko kallista touhuahan tää on, mutta sen näkee sitten! Ripset on ollu mulla kohta 3 viikkoa ja hyvin on pysyneet. Laittaminen kesti reilu tunnin eikä tuntunut oikeastaan miltään. Silmiä kirveli vähän laiton jälkeen, mutta se meni ohi nopeasti. Muita kipuja tai ongelmia näiden kanssa ei ole ollut ja melko normaalia elämää pystyy näiden kanssa myös elämään. :) Ainoa asia mitä ei saa tehdä, on hangata silmiä mutta se ei oo tuottanut mulle ongelmaa. :D Oikein laitettuina irtoripsien ei pitäis vahingoittaa omia ripsiä ainakaan hirveesti, mutta vähän damagea saattaa syntyä. En halua enää edes kuvitella elämää ilman näitä, sen verran kovasti oon tykännyt. Varmaan alaston olo kun katsoo itseään peilistä ilman ripsukaisia.. :D Että voi hyvinkin olla mahdollista että meen siellä huollossa piipahtamaan....

Mutta tossa tais tulla kaikki oleellinen näistä ripsistä, kysykää jos on kysyttävää! :)


 photo 167dff47-3b36-4bdd-9859-5b83121f270d_zps6b85dd70.jpg  
Tässä kuvaa mun räpsyistä. :) 



 photo ee0c3251-781c-4364-be45-7add7157f9d2_zpse0508c55.jpg
Ihaninta näissä on just se, että neutraalillakin meikillä on jotenkin näyttävän ja nätin näköinen eikä rajauksista tarvitse huolehtia. :) 


Aattelin tähän samaan syssyyn esitellä mun teneriffan parit ostokset. Hirveesti en shoppailua harrastanut siellä ja suurin syy siihen on, että hintaluokka oli aikalailla sama kun täällä suomessa. Jotkut jutut oli halvempia, koska alv on matalampi mutta aikalailla suomen hinnoissa tuolla oltiin. Halpiskauppojakin oli tietty, mutta laatu oli sit kans hintojen mukaista. Tuliaisia tulikin sit ostettua enemmän ku laki sallii, mut suurimman osan oon niistä jo antanut eteenpäin niin niitä en nyt täällä blogin puolella esittele. :)

 photo 2aaefe17-453a-4a7e-bf17-e02092799bf6_zps18907faa.jpg
Nämä jutskat ostin sit itelleni. :) Kengät jostain kaupasta, jonka nimestä ei minkäänlaista muistikuvaa ja AIVAN ihana vintagetoppi kesäks Pull&Bearista. :) Tuli vaan mieleen, että onko pull&bearin liikkeitä suomessa? :D Mun mielestä ei ja tuolla teneriffalla tosi monella oli tuolta kaupasta ostettuja vaatteita! Esallekin ostin t-paidan sieltä. :) Hintaluokka oli perus suomen vaatekauppojen hinnoissa, toi toppi oli muistaakseni 10 euroa. Love it! Teneriffalla oli myös muutama liike mitä suomessa ei tietääkseni oo, kuten bershka ja stradivarius. 



 photo e0e601a8-f108-4c52-8688-13c6982561e0_zps4c746bc4.jpg  
Nää sandaalit on mun mielestä aika mageet. :) Kesäkelejä odotellessa! <3 Hintaa näillä oli 20 euroa, eli ei paha! Kengät oli muuten teneriffalla hirveen kalliita.. Viereisessä kaupassa samantyyliset kengät hipo 100 euroa!! Monesta kaupasta melkein itku kurkussa piti marssia ulos just niiden kalliiden hintojen takia. :DD


 photo 248d2641-c42c-4b46-8781-a1d2ec5e585a_zps7350042e.jpg  




 photo ab0122ac-0321-4849-b631-4adf311291d6_zps1f4b542d.jpg
Toi toppi on vaan niiiiiin söpö! Ja mikä parasta, noi murot oli mun lemppareita ku olin pieni. ;)

Mitäs tykkäsitte teneriffan ostoksista? =)
Heippa <3

1 kommentti:

  1. ihana toppi ja nätit noi pidennykset! :))

    http://saltsugarandstyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista