4/23/2013

Kiirettä pitää

Heippa ihanat <3 Mulla on ihan kauhee kiire päällä kokoajan enkä meinaa millään löytää aikaa blogille :( <3 Anteeks siitä ihan hirveesti!! Töiden ja salilla käynnin lisäks mulla alko just pääsykokeisiin lukeminen, mikä syö kans aika merkittävän osan mun vapaa-ajasta.. Ja tottakai nään aina viikonloppuisin Esaa ja kavereidenkin kanssa pitäs ehtiä näkemään niin koita tässä nyt sit repiä jostain aikaa.. :D Mut mä yritän parhaani mukaan aina postailla tänne, joten koittakaa kestää vaikka joskus onkin pidempiä taukoja postailussa! :)

Viikonloppu meni kaverin synttäreitä juhliessa ja Esan kanssa niinkun aina. <3 Tänään aloitin pääsykokeisiin lukemisen, heräsin aikasin ja saatoin Esan bussille ja sen jälkeen pänttäsin muutaman tunnin. Tänään oli myös mun ensimmäinen iltavuoro yksin, joka tuotti hieman stressiä. Suht hyvin siitä selvisin vaikka kassan laskemisessa olikin ongelmia.. :D No ehkä mä sitten ens kerralla osaan paremmin.. :)

Kuvamateriaalia ei juurikaan ole kun instagramin kautta, sitä jaksan kyllä päivittää joka päivä, joten seurailkaa mua siellä! (: Nimimerkkini on: anniinagram Ajattelin huomenna kuvata jonkun videon jos ehdin, mutta katsotaan sitä sit huomenna. Tää mun tekstikin alkaa olemaan yhtä sekavaa mössöä niinkun mun elämäkin.. :D Hohhoijaa...



 photo 37a1fa22-7aea-4e13-90b6-90c31cbea62b_zps8bcedd83.jpg  
Keksin että mun pinkki kauluspaita näyttää aika kivalta valkoisen neulepaidan päällä, eikö vain? ;) 
Toppi: H&M
Neulepaita: Esprit



 photo 1a482d85-c056-4eff-a16f-ddbcb28fee67_zps641b5ec0.jpg  
Näissä vetimissä lähdin viettämään kaverin synttäreitä! Paitakin selvisi valkoisena koko reissun ajan eikä saanut yllättäviä juoma-tai ruokatahroja kerättyä. :D
Paita: Mexx
Kaulakoru: Guess
Käsikorut: Guess, nomination & glitter



 photo 445f4664-75a9-4add-b924-f4f696aee176_zpsa9317a12.jpg  
Tästä se lähtee, rankka opiskelu!! Kahvin voimalla mentiin ja tullaan menemään vielä kaauan! Pitäkää kaikki mulle peukkuja että pääsisin opiskelemaan! <3 Haluaisin niiin kovasti. :)



 photo a93b47bc-fff4-4cd1-93ba-9485e952dcc6_zpse765bbb9.jpg
Ja sit töihin! Meillä pitää olla töissä melko simppelit vaatteet päällä kuten kuvasta näkyy. :D Oon myös kipeesti ripsihuollon tarpeessa, mutta perjantaina saan onneks uudet räpsyttimet JEE <3 



 photo 9e9e34a4-7bb3-464a-b3f5-ee195a5612f3_zps335508b9.jpg
Lähdössä ovesta ulos! Kiva toi imuri tos taustalla heeei...
Pipo: Whtmoment
Takki: Ginatricot
Farkkulegginsit: Pieces
Bootsit: Skopunkten



 photo 40fa2e05-84f8-441a-87d4-5ee46d97923e_zpscbbf7b78.jpg
Höpönassu siellä kevätaurinkoa ottamassa. <3 Ihanaa kun lumet sulaa ja ilmat lämpenee, me like!!


Palataan toivottavasti jo huomenna videon parissa. :) Pakko mennä nukkumaan ajoissa että jaksaa taas huomenna töihin.. herätys olis jo 6.00 :/
Öitä<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti