4/07/2011

DIY phone ja muuta mukavaa

moikkis ! ARVATKAA KENEN KOEVIIKKO ON OHI?! freedom! Oikeesti ette tiedä miten ihana tunne se on tulla vikasta kokeesta, tekis miel itkee ja nauraa samaa aikaa. Tulin just kotiin sieltä kokeesta ja 12 alkaa palautukset eli mulla on pari tuntii aikaa väkertää tänne jotai jännää :D PAHOITTELEN kuvia ei ole muokattu koska oon kakka eikä mulla vaan ole yksinkertaisesti nyt aikaa. Tänää meen viel parturii laittaa hiukset kuntoon, siitä kuvaa myöhemmin (=
Elikkä joo, asiaan tilasin tossa viime viikolla Bliposta puhelimeen timantteja ja ajattelin sit pari pvää sitte koristellaki sen kun tilaus saapu 8)







Tommosia blingejä tällä kertaa :--D kuin söpöjä♥ Noi on tosi helppo liimata puhelimee, senku otat tarran irti tost suojapaperis tai mikä onkaa ja sitte vaan länttäät sen haluamaas paikkaan. Itelleni tuli aika kawaii mut minkäs teet, itsehän mä siitä tykkään kovin!




TA-DAH ! uus puhelin osaa lentääki :DD noita timantteja löytyy nyt mun pöydältä ties mistä, mut joo täytyy varmaa ettii niille joku parempi säilytyspaikka..




Siinä vähän tarkempaa photoa!




Etupuolen jätin vähän neutraalimmaks koska en halunnut täyttää koko puhelinta timanteilla :--)



Tossa vähän jotain asua mitä mulla oli päällä.

Toppi, seppälä
Neule, vero moda
Housut, seppälä
mulla OLI koruja päällä kans mut en tietenkää fiksuna ottanu kuvaa niistä ku ne on päällä! hyvä minä.








Naamakuviakaan en jaksanut muokata.. saatte luvan kestää. Ja mites noi silmäpussit? ::D




Veera ainaki rakastu mun puhelimeen! (-:

Wou, melkei tunti vierähti tähänki urakkaan vaikka en edes muokannut mitää kuvia.. :o No mut joo katsellaan JOS vaikka jo huomenissa ehtisin kuvaamaan mun uuden pään ;D

♥:llä Anniina

3 kommenttia:

  1. ihihihi et sit yhtää enempää saanu tungettua niitä timantteja... :) höpsö ♥

    VastaaPoista
  2. mäki haluun muute tommosii blingei ;_;

    VastaaPoista
  3. kheehe :--) tilaa ihmees bliposta! ;)

    VastaaPoista