5/24/2013

Kaikki hajuvedet

Sain hiljattain Esalta tuliaisiksi uuden hajuveden, joten sen inspiroimana ajattelin esitellä mun kaikki hajuvedet. En omista kauheen montaa eri tuoksua, mutta jokainen tuoksu on silti tosi erilainen ja siks niitä onkin kiva vaihdella. :) Esimerkiksi pirteänväriseen asuun sopii hyvin makea ja voimakas tuoksu, kun taas neutraaleiden värien kanssa mätsää hennompi ja kukkaisempi tuoksu. Näin mä ainakin itse tän asian nään, en tiedä sit mitä te muut ajattelette. :D Mutta pikemmittä puheitta alan nyt esittelemään vaatimatonta kokoelmaani. :)


   photo e168d6b5-791e-4d00-a697-cf6d11b43c28_zpse91da5e5.jpg  
Tässä ne siis ovat! 5 hajuvettä yhdelle tytölle saattaa jonkun mielestä olla liikaa, toisesta liian vähän. Mulle tuo määrä on oikein sopiva ja seuraavan hajuveden loppuessa alan vasta tekemään uusia tuoksuhankintoja. :)<3



 photo d9d7311b-1a35-4182-87b4-ea51adfa4370_zps35fb58b6.jpg  
Aloitetaan uusimmasta, eli tästä Dieselin Loverdose hajuvedestä, jonka Esa siis toi mulle laivalta tulaiseksi.Tuoksussa on tuotekuvauksen mukaan mandariinia, tähtianista, jasmiinia, keikarinkukkaa, vaniljaa, lakritsilikööriä ja santelipuuta. Aikamoinen tuoksujen mix! Itselleni tuoksusta tulee mieleen makea, voimakas ja karkkinen. Arkituoksuksi tämä ei mun mielestä sovi, koska yhdestä painalluksesta tulee jo melko tuju pilvi. Suosittelen käyttämään tätä vaikka silloin, kun koko päiväksi on menoa ja meininkiä, sillä tämä tuoksu ei hevillä haihdu pois! ;) Niin ja itselläni on eau de toilette, ei se parfuumi versio!


 photo c817646e-b741-44b6-a4dc-7d155a96e894_zps92159844.jpg  
Sitten seuraavaksi uusin eli Versace - Bright Crystal. Tämä on myös laivalta ostettu, koska mulla oli alennuskuponki, niin sain 50 ml hajuveden ja vartalovoiteen 40 eurolla! :) Rakastuin pullon ulkoasuun, toi timanttikorkki varsinkin on ihana!! Tuoksussakaan ei ole moittimista, kuvauksen mukaan se sisältää granaattiomenaa, yuzua, magnolia, pionia ja lootuksenkukkaa. Tämä tuoksu on miedompi ja kukaisempi kuin Dieselin, mutta silti ihanan naisellinen ja tämä tuoksu pysyy myös hyvin pitkänkin päivän ajan iholla. Tämä taitaakin olla mun lempparituoksu tällä hetkellä. ;)



 photo 41555189-4396-44c4-99df-42c4a5ef3ff2_zps2465e9f1.jpg  
Sitten Marc Jacobsin Daisy-tuoksu, jonka sain Esalta joululahjaksi. Tässä hajuvedessä ensimmäisen huomioni herätti myös pullon ulkoasu, tuo kukkakorkki on niin suloinen! Tätä hajuvettä olin himoinnut tosi pitkään, ennen kun sen sain omakseni. Muitakin marc jacobsin tuoksuja olisi ihana päästä hankkimaan omaan kokoelmaan, kun ne ovat niin suloisia ulkomuodoltaan ja tietty ihanan tuoksuisia! ;) Tämän tuoksun kerrotaan avautuvan mansikan, orvokin lehtien ja verigreipin yhdistelmällä. Tuoksun sydän puolestaan muodostuu orvokista, jasmiinista ja gardeniasta. Jälkituoksussa ovat myski ja vanilja. Oon kyllä samaa mieltä siinä, että tuoksu muuttuu ensisuihkauksen jälkeen iholla erilaiseksi, mutta itse en kyllä tuota kolmivaiheisuutta haista. :D Tai toisaalta en haista mitään hajuvesiä enää kunnolla muutaman minuutin päästä lisäyksestä. Ehkä kun niihin itse tottuu niin siksi niitä ei enää haista.. :)




 photo c88d4cd6-da40-466f-9521-2bc71fdeec53_zps86c65a5f.jpg
Kestosuosikkini Mexx-Black woman on melkein tullut tiensä päähän, kuten kuvasta näkyy. Näitä hajuvesiä on ainakin joskus saanut marketeistakin, kuten sittarista ja prismasta. Tämä tuoksu on kuitenkin laivalta ostettu, taas kerran! ;D Tuoksussa on pionia, inkiväärinkukkaa, aprikoosia, litsiä, lootusta, santelipuuta ja vaniljaa. Tuoksu on todella kukkainen ja naisellinen, ei kauhean voimakas vaan ihanan mieto. Sopii mun mielestä hyvin arkituoksuksi, sillä tämä ei ole liian voimakas esimerkiksi töihin. :) Tää oli monta vuotta putkeen mun lempparihajuvesi, kunnes löysin tuon versacen. :D  



 photo 5c0f087b-c2c9-4663-b8b3-b1f9d69533db_zpsfc8ea60c.jpg
Sitten toinen markettihajuvesi, halpa ja yksinkertainen Boum! Tykkään tästä myös ihan arkituoksuna ja tää on tällainen must-have juttu mulla jo monen vuoden ajan :) En löytänyt tuotekuvausta tästä, mutta tuoksu on melko makea, haihtuu vaan turhan äkkiä pois... Ei liian voimakas, eikä liian mietokaan, juuri hyvä siis ! :)


Semmoisia hajuvesiä mulla on, löytyykö teiltä lukijoilta samoja? :)
Heippa <3

2 kommenttia:

  1. Mulla on toi Boum hajuvesi ja musta se on tosi hyvä paitsi et se haihtuu aika äkkiä pois niinku sanoitkin... :)

    VastaaPoista