11/03/2011

Kauppakeskus Karisma

Tänään oli Lahdessa karisman avajaiset. :) Oltiin Miran kanssa käymässä siellä, ja ihan mukavalta paikalta vaikutti ! Vois verrata itäkeskukseen, mutta paljon pienempi tottakai :DD Ja väkimäärä oli jotain melko jäätävää.. Mun serkku on siellä karisman seppälässä töissä nii käytiin samalla sitä moikkaamassa. :) Ja avajaistarjouksia oli paljon! Tosin ootin siitä paikasta paljon enemmän ja aattelin että voi vitsi miten ihanaa ku tulee uus iso ostoskeskus, mut ei se sit niin ihmeellinen ollukaa ku näki sen ihan paikan päältä. Toki siel on varmaan sit mukavempi käydä kun toi alkuhuuma on vähän laskeutunu. :D Mutta kokemus tuokin!

Näpsin vähän kuvia paikan päältä, mitä nyt siellä ryysiksessä pysty kuvaamaan.. :D Pahoitteluni jo etukäteen joidenki kuvien laadusta, mut siellä ihmismassassa oli oikeesti tosi vaikee kuvata!



Photobucket
Välkommen ! Autoja oli ihan mukavasti :D Ja ihmisiä vielä mukavammin !


Photobucket
Vappu Pimiä oli juontamassa jotain ihme juttua siellä.

Photobucket


Photobucket
Mira toimi vuorostaan paparazzina :D


Photobucket
Anna Abreu oli kans esiintymässä akustisesti siellä. :) Ja tota väen määrää...

Photobucket


Photobucket
BFF <3 Ja seppälän sovituskoppi ;D Oli muuten kiva paita mut en kuitenkaan ostanu.

Photobucket
Yritin näpsii kotipihasta hienoja kuunvalokuvia, mut ei oikee onnistunu ku ois pitäny asettaa manuaaliseks kamera eikä mulla ollu sellaseen aikaa :D


Photobucket
Kotikatu :)



Photobucket
Kappahlista löysin kuitenki paidan! :) Monissa kaupoissa oli -20 tai -25 % alennukset, kuten myös siellä. Lopulliseks hinnaks jäi 22 euroa ja normaalihinta oli 30 :)


Photobucket
pitsi+anniina=<3


Photobucket
Pari nassukuvaa loppuun :) Olin just saanu kotivaatteet päälle ja valmiina rentoutumaan ;D Korkokengillä kävely ottaa voimille! Melkein vois salitreenistä käydä.. :)


Photobucket



Photobucket
ah mikä ilme :D olin ilonen ku sain kinderbuenon ! Ja sitäki piti jonottaa melkein puol tuntia grr... :D


Huomenna oliskin sitte suunta kohti Vantaata ja mussun luokse <33 hihiii :)
Heippa! ♥

11/02/2011

Illanistujaiset!

Heipparallaa :) ! Oltiin yks viikonloppu mun kaverilla viettämässä iltaa. Sain kuvat vasta tänään, mut parempi myöhään kun ei millonkaan ;D Varmaan joku 2-3 viikkoa sit oltiin siellä. Mut oli kivaa pitkästä aikaa porukalla olla :)


Mutta tässä olis kuvia:

Photobucket
neitiseni <3 Älkää välittäkö kun taustalla paidattomia miehiä !

Photobucket
kulta ♥ Vanhat hiukset molemmilla :DD oltiin siis parturissa samaan aikaan!

Photobucket
no nyt se meni piiloo!

Photobucket
pallokala moi!

Photobucket
linssiludeiltii satun kanssa (-: ps. fisuputki on kiva <3

Photobucket
Ansku <3 ja mun lonkerokädet ;D

Photobucket
Anskut poseeraa ;) Esa tuolla taustalla :D

Photobucket
<3mau. Piti sensuroida vähän taustaa :D

Photobucket
Satu on mun LEHMÄ ! ;)

Photobucket
s&e, my ladies!


Semmonen ilta :)
Ja kaikki ystävät rakkaat jotka kuvissa esiinnytte, koitin valita parhaat mahdolliset kaikkien osalta joten koittakaa kestää. ♥
Tämmösiä iltoja haluun useamminki! Porukalla on ihan parasta viettää aikaa ;)
<3moimoi

11/01/2011

Esittelyssä uus tukka!

Tarkennukset pielessä mutta ei voi mitää :D En ala enempää nyt tästä kirjottelemaan, kun kaikki sanottava tulee tossa videossa. :)




ja mikä toi stillikuva on taas kerran XD voi hyvää päivää.....