3/18/2013

Help?!

Hei nyt joku viisampi äkkiä apuun! :( Lataan kuvat aina photobucketilla mutkattomasti ja helposti, jonka jälkeen muokkaan niitä vähän (kokoa, kontrastia jne..) Sitten tallennan ne mun kuvakirjastoon ja kaikki sujuu aivan erinomaisesti. Nyt kuitenkin photobucket on sanonut itsensä irti siinä mielessä, että kuvien tallentaminen muokkauksen jälkeen ei enää onnistu!! :(( Mulla on aika neuvoton olo tän ongelman kanssa koska oon maailman surkein näiden koneiden kanssa, että pliis jos joku osaa auttaa niin kommentoikaa mitä mun pitäs tehdä!! Mulla on aijemminki ollut ongelmia ton ohjelman kanssa, mut nyt musta alkaa oikeesti tuntumaan siltä että olis aika vaihtaa tota kuvanlataus-ja muokkausohjelmaa.. Onko kellään mitään ehdotuksia mikä kannattaisi lataa? Toi photobucket vaan on tälläselle tappiaivolle helppo vaihtoehto, koska mähän en mitään monimutkasia juttuja osaa todellakaan käyttää.




Ja tosiaan tää ongelma ilmesi mulla tänään kun olin tulossa postausta kirjoittamaan. Mulla olis ollut vaikka mitä asiaa ja kuvia teille, mut en voi nyt sit mitään laittaa tänne, koska muokkaamattomina ne on ihan jumalattoman ison kokoisia. Mä oikeesti tarviin apua tässä joten auttakaa mua! :(( Menee hermo näiden koneiden kanssa ja menee hermo kun oon niin hiton tyhmä ite.....


Ei mulla muuta. :( <3

2 kommenttia:

  1. http://saara-kissntell.blogspot.fi/2011/11/miten-ladata-kuvat-flickrin-kautta.html

    kokeileppa flickerin kautta, jospa onnistuis :-)

    VastaaPoista